וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: "המשגר החדש" של ועדות ההתנגדות בפעולה

ארגון הטרור פרסם סרטון בו נראה לכאורה משגר תת-קרקעי חדש יורה רקטות לעבר ישראל. בפתח הסרטון הוסבר: "יורים על התנחלויות האויב שליד הרצועה כדי להגן על בני עמנו הלוחם"

צילום מסך

הג'יהאד האיסלאמי אמנם קיבל אחריות על ירי הרקטות המסיבי של היומיים האחרונים, אך נראה שלא רק אנשיו הם שמפרים את שלוותם של תושבי הדרום מאז יום רביעי. הזרוע הצבאית של ארגון ועדות ההתנגדות העממית, "חטיבות צלאח א-דין", פרסמה אמש (חמישי) משגר טילים חדש. בפתח סרטון שפורסם ביוטיוב, שבו נראה לכאורה שיגור רקטות באמצעות המשגר התת-קרקעי, מתואר: "יחידת הטילים יורה על התנחלויות האויב הסמוכות לרצועה כדי להגן על בני עמנו הלוחם".

הסלמה בדרום - כותרות נוספות:
פורים בצל הרקטות: "ניצחנו את המן - וננצח את הטרור"
מטוסי חיל האוויר מפטרלים ברצועה: עדכונים שוטפים
צה"ל תקף יעדי טרור בעזה; הלימודים בדרום כסדרם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשגר התת-קרקעי החדש של ועדות ההתנגדות העממית/מערכת וואלה!, צילום מסך

הלילה שמרו ארגוני הטרור על איפוק מסוים. מאז אמש לא נורו רקטות לעבר יישובי הדרום, אולם צה"ל תקף שבעה יעדי טרור בצפון הרצועה ובדרומה. "צה"ל לא יסבול כל ניסיון פגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה נגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות", נמסר מדובר צה"ל.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
הג'יהאד האיסלאמי פרסם תמונות של משגרי הרקטות בעזה. פלסטין היום, צילום מסך
משגר רקטות של הג'יהאד האיסלאמי שפורסם השבוע/צילום מסך, פלסטין היום

מאז הכריז ארגון הג'יהאד האיסלאמי אתמול בצהריים על הפסקת אש עם ישראל, שוגרו 11 רקטות מצפון רצועת עזה לעבר הנגב המערבי. רוב הרקטות התפוצצו בשטחים פתוחים – ולא גרמו לנפגעים. סוללות "כיפת ברזל" המוצבות ברחבי הדרום יירטו לפחות שתי רקטות ששוגרו לעבר שדרות ונתיבות. הג'יהאד האיסלאמי, מצדו, הכחיש אמש כי שיגר רקטות לעבר ישראל מאז ההכרזה על הפסקת האש. ההערכה היא כי לירי אמש אחראים ארגוניים זניחים ברצועה, וכוחו של הארגון אינו משמעותי ברצועה כפי שהוא מצהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully