וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף יעדי טרור בעזה; הלימודים בדרום כסדרם

חיל האוויר הפציץ שבע מטרות בצפון הרצועה ובדרומה בתגובה לירי הרקטות אתמול. הרמטכ”ל גנץ שב מארה"ב וכינס הערכת מצב עם ראשי רשויות. ראשי הרשויות החליטו להמשיך בשגרה

צילום: שי מכלוף, דובר צה"ל, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: לירון בארי

בתום יממה נוספת שבה נמשך ירי הרקטות מרצועת עזה לעבר ישראל, ביישובי עוטף עזה ובערי הדרום מנסים לצמצם ככל הניתן את הפגיעה בשגרת החיים. בתום הערכת מצב שקיימו אמש (חמישי) ראשי המועצות האזוריות שמסביב לרצועת עזה, הוחלט לקיים היום לימודים בכל מוסדות החינוך. בערים באר שבע, אשקלון, שדרות ואשדוד יתקיימו לימודים כסדרם גם כן.

מעט אחרי חצות תקף חיל האוויר שלושה יעדי טרור בצפון רצועת עזה ועוד ארבעה בדרומה, בתגובה על ירי הרקטות אתמול. "צה"ל לא יסבול כל ניסיון פגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה נגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות", נמסר מדובר צה"ל.


הסלמה בדרום - עדכונים אחרונים בוואלה! חדשות:
9 רקטות התפוצצו בעוטף עזה, יירוט מעל נתיבות ושדרות
בכיר בג'יהאד האיסלאמי: הושגה הפסקת אש עם ישראל
הירי לדרום נמשך, חיל האוויר הפציץ 29 מטרות ברצועה

גבול ישראל ועזה. מרץ 2014. רויטרס
גבול רצועת עזה, אתמול/רויטרס

אמש שב הרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, מארצות הברית, וכינס הערכת מצב לנוכח ההתפתחויות בדרום. בתום הערכת המצב המריא הרמטכ"ל לאוגדת עזה, שם קיים הערכת מצב נוספת עם מפקד פיקוד הדרום, ראש אגף מבצעים ומפקד אוגדת עזה. בתום הערכת המצב נפגש הרמטכ"ל עם ראשי רשויות מיישובי עוטף ועזה לשיח משותף.

מאז הכריז ארגון הג'יהאד האיסלאמי אתמול בצהריים על הפסקת אש עם ישראל, שוגרו 11 רקטות מצפון רצועת עזה לעבר הנגב המערבי. רוב הרקטות התפוצצו בשטחים פתוחים – ולא גרמו לנפגעים. מערכות "כיפת ברזל" המוצבות ברחבי הדרום יירטו לפחות שתי רקטות ששוגרו לעבר שדרות ונתיבות.

ארגון הג'יהאד האיסלאמי, מצדו, הכחיש אמש כי שיגר רקטות לעבר ישראל מאז ההכרזה על הפסקת האש. לטענת גדודי אל-אקצא, המזוהה עם פתח, הירי יימשך ויגיע עד תל אביב אם ישראל "תפגע באורח חיי הפלסטינים". עם זאת, ההערכה היא כי לירי אמש אחראים ארגוניים זניחים ברצועה, וכוחו של הארגון אינו משמעותי ברצועה כי שהוא מצהיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אנשי הג'יהאד האיסלאמי בהלוויית שלושה מפעילי הארגון שנהרגו בתקיפת צה"ל בעזה, מרץ 2014. רויטרס
פעילי ג'יהאד איסלאמי בהלוויית שלושת הפעילים שחוסלו/רויטרס

במועצה האזורית שער הנגב יתקיימו היום, בנוסף ללימודים, גם הפעילויות המתוכננות לרגל חג פורים. אנשי מחלקת הביטחון של המועצה האזורית ילוו את התלמידים בתחנות ההסעה ביישובים, וכן את חגיגת פורים שתיערך בבית הספר היסודי במועצה. אנשי המועצה פרסמו הנחיות לתושבים, לפיהן נאסר על חקלאים לעבד את אדמותיהם במרחק של עד קילומטר מגדר המערכת. הערכת מצב נוספת תיערך היום בשעות הבוקר המוקדמות, אם יהיה צורך בכך.

(עדכון ראשון: 23:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully