וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטען חבלה התפוצץ בבית בעזה: 4 נהרגו ו-6 נפצעו

11.3.2014 / 19:09

הפיצוץ אירע בבית בעיירה בית חנון שבצפון הרצועה. ההרוגים הם איסלאמיסטים שפרשו מחמאס ומהג'יהאד האיסלאמי. בין הפצועים, שחלקם נפצעו באורח אנוש, גם אישה ושני ילדים

תקיפה של צה"ל בעזה. מרץ 2014. צילום מסך
רויטרס, צילום מסך
הבוקר נהרגו שלושה פעילי הג'יהאד האיסלאמי בתקיפת חיל האוויר/צילום מסך, צילום מסך רויטרס

ארבעה בני אדם נהרגו הערב (שלישי) ושישה נוספים נפצעו, חלקם באורח אנוש, בפיצוץ מטען חבלה שאירע בבית בעיירה בית חנון שבצפון רצועת עזה. בין הפצועים, גם שני ילדים ואישה. הפלסטינים מדווחים כי ההרוגים הם חברי ארגון סוררים המכונים "ג'לג'לאת" - כינוי לאותם איסלאמיסטים שפרשו מחמאס ומהג'יהאד האיסלאמי. הפיצוץ אירע לאחר שהם הניחו את מטען החבלה הגדול על הארץ.

לקריאה נוספת:
אשת השופט הירדני: "בעלי מת סתם, נתבע את ישראל"
צפו: חמאס מציג את "המזל"ט הישראלי שהתרסק בעזה"
CNN הכתירה את בנט ל"מנהיג מחנה הימין בישראל"

הבוקר נהרגו שלושה מאנשי הג'יהאד האיסלאמי מתקיפת חיל האוויר לאחר ששיגרו פצצות מרגמה לעבר כוח צה"ל שסייר בכוחות מתוגברים באזור גדר המערכת ברצועת עזה. השלושה, בני 23, 24 ו-33, הם אנשי הזרוע הצבאית של הג'יהאד, ועל פי הודעת הארגון הם "התעמתו עם האויב כדי לעצור פלישה של הכיבוש". לטענת הפלסטינים, כוח צה"ל פעל בצד הפלסטיני של גדר המערכת.

אמש ירה כוח צה"ל למוות בפלסטיני אשר יידה אבנים לעבר כלי רכב ישראליים שנסעו על כביש מספר 60, סמוך למאחז גבעת אסף שליד רמאללה. מצה"ל נמסר כי החיילים הציבו במקום מארב, בשל ריבוי אירועי זריקת האבנים לעבר ישראלים באזור כביש 60 בתקופה האחרונה. ברגע שהבחינו הלוחמים כי הפלסטיני הגיע למקום כדי לפגוע בכלי הרכב על הכביש, בוצע לעברו נוהל מעצר חשוד, שבסופו הוחלט לפתוח לעברו באש. פלסטיני נוסף שיידה אבנים נמלט מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully