וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 30 מהנגב חשודה שרצחה וקברה את בנה לאחר הלידה

הותר לפרסום: תושבת דרום הארץ נעצרה בחשד שרצחה את תינוקה לאחר לידתו בתחילת השבוע. גופת התינוק אותרה בתום חיפושים נרחבים. בעקבות חקירתה נעצרו אמה וחברתה בחשד לסיוע

אם חשודה שקברה את תינוקה באזור הנגב, מרץ 2014. דוברות המשטרה,
המקום שבו אותרה גופת התינוק, באחד היישובים בנגב/דוברות המשטרה

אם החשודה ברצח בנה התינוק מיד לאחר לידתו בתחילת השבוע באחד מיישובי הנגב נעצרה על ידי המשטרה – כך הותר לפרסם הבוקר (שישי). ביום ראשון עצרו חוקרי אחת התחנות בדרום אישה בשנות ה-30 לחייה בחשד שמיד לאחר הלידה רצחה את תינוקה ואז קברה אותו. אמה וחברתה נעצרו בחשד שסייעו למעשה. פרטי החשודות ומקום מגוריהן אסורים לפרסום עדיין.

מיד לאחר שהתקבל במשטרה המידע על אודות המעשה החלו חיפושים נרחבים בסיועם של בלשים, כלבנים, חוקרים ושוטרים. אלה הסתיימו ביום ראשון במציאת גופתו של התינוק. מפקד מרחב הנגב במשטרה, תת-ניצב פרץ עמר, הטיל את החקירה בנושא על היחידה המרכזית של המרחב. בחקירתה קשרה האם החשודה למעשה את אמה וחברתה ומסרה מידע על האזור שבו נקבר התינוק.

כוחות משטרה יצאו למקום ואיתרו את קברו של התינוק תחת עץ בבית קברות ביישוב שאינו זה שבו מתגוררות החשודות. למקום הוזעקו חוקרים ומעבדה ניידת, וגופת התינוק נשלחה למכון לרפואה משפטית באבו כביר על מנת לאשר את סיבת המוות.

מפקד המרחב, תנ"צ עמר, אמר כי מדובר ב"אירוע מזעזע בו תינוק בן יומו נרצח ונקבר מבלי שאיש ידע על כך". לדבריו, "הושקעו מאמצים רבים להסתיר את הרצח, מעשה נוראי שהדעת האנושית אינו יכולה לשאת". הוא הוסיף כי "מיד עם קבלת המידע המודיעיני שנמצא כנכון הופעלו כוחות משטרה גדולים מאוד לאיתור הקבר בטרם יעשו ניסיונות לשבש את החקירה".

עוד בכותרות בוואלה! חדשות:
"שולה מאוכזבת, עדותה נגד אולמרט תפורסם בשבוע הבא"
"בגלל הזרים": מג"ב מלווים קשישים בדרום תל אביב
ארדואן: אבחן להוציא את פייסבוק ויוטיוב מחוץ לחוק

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully