וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: נחשפה מעבדת סמים ענקית "של חיילי דומרני"

בלשים שפשטו על מבנה בקריית גת גילו בו כ-600 שתילי מריחואנה וקילוגרמים של סם מוכן למכירה. 3 חשודים שעסקו בקטיף ובאריזה נתפסו "על חם". הערכה: מקורבים לראש ארגון הפשע

צילום: משטרת ישראל, עריכה: יותם בן-דוד

בלשי היחידה המרכזית של מרחב לכיש במשטרה איתרו הלילה (שישי) בקריית גת מעבדת ענק לגידול סם מסוג הידרו ובה למעלה מ-600 שתילים ועשרה עד 15 קילוגרמים של מריחואנה מוכנה למכירה. השתילים וכמויות הסם – ששוויו נאמד במאות אלפי שקלים – התגלו במבנה גדול באזור התעשייה בעיר, שהוסב לחממה לגידול השתילים. גורמים במשטרה מעריכים כי המעבדה שייכת לחייליו של ראש ארגון הפשיעה שלום דומרני.

עוד בוואלה! חדשות:
הפרקליטות קבעה: זקן לא תהיה עדת מדינה ב"הולילנד"
אובמה שוחח עם פוטין: הוצא הכוחות מחצי האי קרים
התחזית לסוף השבוע: היום חם ויבש, מחר גשם בדרום

כתב אישום לשלום דומרני בבית המשפט המחוזי באר שבע. נובמבר 2013. דייב בוימוביץ'
דומרני בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, נובמבר 2013/דייב בוימוביץ'

השוטרים איתרו במקום גם כלי גינון רבים, כיסויי אלומיניום, נורות חימום שנועדו להאיץ את צמיחתם של השתילים, חומרי דישון, צינורות, מערכת השקיה, מערכות מיזוג ואוורור ומערכות תאורה מקצועיות. מדובר באתר גידול ואחסון הסמים השני שנחשף בשבוע החולף בקריית גת.

השוטרים עצרו שלושה חשודים, תושבי העיר הדרומית. בידיהם של שניים מהם, בני 28, היו מזמרות והם קטפו את הצמחים, ואילו השלישי, בן 24, היה עסוק בשעת הפשיטה באריזת הסם. חקירת החשודים הועברה לידי חוקרי משטרת קריית גת. מחר תבקש המשטרה מבית משפט השלום באשקלון להאריך את מעצרם של החשודים.

ראש מחלק בילוש ביחידה המרכזית של מרחב לכיש, פקד רן מלכה, אמר כי "הפצת סמים בכמות מסחרית כפי שנתפסה הלילה מהווה מחולל פשיעה ומקור למימון וכוח לגורמים עבריינים. מדובר בתפיסה משמעותית שמנעה הפצת סם מסוכן ברחבי הארץ. נמשיך במאבק בפשיעה תוך שימוש בכל המשאבים העומדים לרשותנו".

פרקליטם של החשודים, זוהר ארבל וחן בן חיים, הכחישו את המיוחס לחשודים.

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully