וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עובד עיריית הרצליה תקף מינית בן 4 בגן

תושב העיר בן 23 העובד במחלקת הגינון נעצר בעקבות תלונה של אחת הילדות בגן, לפיה דרש מהילד לגעת באיבר מינו. במשטרה בודקים אם ילדים נוספים בעיר נפלו קורבן למעשים

גן הילדים בקרית אתא בו הסייעת חשודה בכך שדרשה מילדים בגן בקריית אתא להכות בן 3 . ינואר 2014. אדריאן הרבשטיין
במשטרה בודקים חשד לתקיפות נוספות. גן ילדים/אדריאן הרבשטיין

משטרת גלילות עצרה עובד גינון המועסק על ידי עיריית הרצליה בחשד שביצע מעשה מגונה בילד בן ארבע בגן ילדים עירוני שבו הועסק. הבוקר (רביעי) הביאה המשטרה את החשוד - בן 23 מהרצליה - לבית משפט השלום בתל אביב וביקשה להאריך את מעצרו. במשטרה בודקים אם ילדים נוספים בעיר נפלו קורבן לתקיפות מיניות מצידו של החשוד.

תחילתה של הפרשה לפני כמה ימים. ילדה בגן סיפרה לאמה כי ראתה את עובד מחלקת הגינון של העירייה שהגיע לגן מפשיל את מכנסיו ודורש מילד בן ארבע לגעת באיבר מינו. האם המזועזעת מיהרה ליצור קשר עם אמו של הילד ובמהלך חקירת הילדים סיפר הילד את שעבר. בעקבות כך, עצרה משטרת גלילות את החשוד שבחקירתו מכחיש את המיוחס לו. אולם, כאמור, במשטרה בודקים חשד שהתוקף ביצע בעבר מעשים דומים בגני ילדים נוספים בעיר.

בחודש שעבר פוטר מדריך במוסד חינוכי בדרום בעקבות תלונות שניים מהחניכים, לפיהן ניצל את העובדה שהחזיק במפתחות לחדרים שבהם ישנו החניכים, ונכנס אליהם בשעת לילה לגעת באיבריהם המוצנעים בשעה שישנו. בעקבות התלונות נערך למדריך בירור, הוא הודה במעשים ופוטר מעבודתו במוסד החינוכי. במשרד החינוך אישרו את הפרטים והבהירו כי מיד עם היוודע הדבר, החלו בפעילות חינוכית בקרב התלמידים שנועדה לאפשר להם לבטא את תחושותיהם ולקבל טיפול מתאים.

עוד באותו נושא:
הפדופיל אדריאן שוורץ מערער: לא אנסתי ילדה
המורה ששכבה עם תלמידתה: "חשוב לי להשתקם"
פדופיל מורשע נעצר שוב בחשד לתקיפת ילדים

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully