וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדופיל מורשע נעצר שוב בחשד לתקיפת ילדים

4.2.2014 / 20:00

אחרי שריצה עונש מאסר על תקיפה מינית של קטינים ושוחרר, נעצר תושב הצפון בעקבות תלונות לפיהן ארב לילדים בתחנת אוטובוס ונגע בהם נגד רצונם. המשטרה: "מדובר בפצצה מתקתקת"

תושב הצפון בן 63 נעצר היום (שלישי) בחשד שביצע מעשים מגונים בתלמידים בני 11 עד 13 שנסעו בהסעה למוסד חינוכי במגדל העמק. החשוד, שכבר ריצה בעבר עונשי מאסר על מעשי סדום ומעשים מגונים בקטינים, נהג על פי החשד לארוב לילדים בתחנת האוטובוס, לעלות עמם להסעה, ואז להתחכך בהם, לגעת בהם במקומות מוצנעים ולעתים אף לפתוח את רוכסן המכנסיים שלהם ולגעת באיבר מינם נגד רצונם.

וואלה! חדשות - הסיפורים החמים:
בדקה ה-90: "הדרג המדיני בחמאס סיכל תקיפת ישראל"
דוח: "העולם ניצב בפני צונאמי של סרטן"
ניצב ארביב נאלץ לצפות מהצד בחקירת השוחד שהוביל

תחילתה של הפרשה הנוכחית לפני כשלושה שבועות, כאשר אמו של אחד הילדים הגישה תלונה במשטרת מגדל העמק לפיה החשוד תקף מינית את בנה. הקטין, תלמיד באחד ממוסדות החינוך בעיר, סיפר לחוקר ילדים כי החשוד נהג לעקוב אחריו ולארוב לו בתחנת האוטובוס בימים קבועים בשבוע. בחקירתו עלו שמות של ילדים נוספים שהותקפו מינית לכאורה על ידו, ועד כה הוגשו נגדו שלוש תלונות בסך הכול.

ראש משרד החקירות במשטרת מגדל העמק, פקד עוזי הדר, סיפר לוואלה! חדשות כי רק לפני שנתיים השתחרר החשוד מכלא רמלה, אחרי שריצה עונש מאסר על סדרה של עבירות מין בקטין באזור הקריות. "בשבועיים האחרונים ניסינו לעקוב אחריו והבוקר קיבלנו דיווח מאחת האימהות כי בנה מזהה את החשוד באוטובוס. הגענו למקום, הורדנו אותו מהאוטובוס ועצרנו אותו", הוסיף פקד הדר. "החשוד לא קשור למוסד החינוכי שבו לומדים הילדים, אבל הוא עקב אחריהם וארב להם בשעה שהיו בדרכם לבית הספר ובחזרה ממנו, בימים קבועים בשבוע".

פקד הדר העריך שמעשיו של החשוד היו עלולים להיות חמורים יותר אם הוא היה מצליח למצוא הזדמנות להיות לבד עם הילדים. "מדובר בפצצה מתקתקת", קבע. החשוד יובא בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בנצרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully