וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה ששכבה עם תלמידתה: "חשוב לי להשתקם"

קובי מנדל

6.2.2014 / 13:49

המורה ביצעה מעשים מגונים בתלמידה בת 13. בית המשפט דחה ערעור לשינוי עונשה של עבודות שירות ופיצוי, אך הוסיף עליו מאסר על תנאי. אבי הנערה: "השופטים עוזרים לעבריינים"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: גדי וינסטוק

בית המשפט המחוזי בחיפה דחה הבוקר (חמישי) את ערעור הפרקליטות בנוגע לעונשה של המורה בת ה-54 שהורשעה בביצוע מעשים מגונה בתלמידתה כשזו הייתה בת 13, ובניסיון לבצע בעילה אסורה בהסכמה בכמה מקרים. אב בית הדין, השופט רון שפירא, החליט לאמץ את גזר הדין שניתן בבית משפט השלום - חצי שנת עבודות שירות ופיצוי כספי של 15 אלף שקלים - אך הוסיף עליו שנת מאסר על תנאי.

העונש במקרים אלו, ציין השופט, נע בין שנה ותשעה חודשים לחמש שנות מאסר. אבי הנערה הגיב להחלטת בית המשפט להסתפק בעונש על תנאי ופיצוי כספי: "אני מאוד מאוכזב. שופטים עוזרים לעבריינים ולאזרח אין אמצעים. ציפיתי שהמורה תקבל עונש מאסר בפועל, היא עשתה לבת שלי עונש בל ישוער. אני אנקוט בכל האמצעים כדי להביא אותה שוב למשפט". עורך דינה של המורה, רונן חליוה, אמר לוואלה! חדשות כי באירוע "אין מנצחים או מנוצחים. אני לא רואה בהחלטה מכה לפרקליטות".

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
חשד: איים, הרעיב ואנס את ארבע בנותיה של זוגתו
לבנת על התלמידה מטבעון: "מגיע לה לייק גדול"
בכירים בהסתדרות המורים חשודים בקבלת שוחד

אילוסטרציה. Artoday
"הציפייה של התלמידה היתה שהמורה תיכנס מאחורי סורג ובריח"/Artoday

המורה הנרגשת סיפרה עם קבלת גזר הדין כי היא מתנצלת על מעשיה. "זו הקלה עצומה, אי אפשר לתאר בכלל. עשיתי טעויות והודיתי בהן, ואני מצטערת מאוד. מה שחשוב לי כעת זה להשתקם ולשמור על הבת שלי", אמרה. לדבריה, "חששתי שאלך לכלא, חודשים שלא ישנתי בלילות. אי אפשר לתאר את הפחד הזה. אני מקווה שעכשיו אוכל לחיות".

לטענתה, מאז התפוצצה הפרשה היא ביקשה את סליחתה של התלמידה כמה פעמים. "אני מקווה שהיא תצליח להשתקם ולחיות. ניסיתי לשוחח עם התלמידה באמצעות מקורבים, אבל הם לא הסכימו. ההוראה חסרה לי מאוד", הוסיפה.

עו"ד שאדי סרוג'י, המייצג את התלמידה, רמז כי הפרשה עוד לא הגיעה לסיומה. "אנחנו נלמד את פסק הדין ואחר כך נשקול את המשך צעדינו. בית המשפט אמר חד משמעית כי מדובר במעשים חמורים, והוסיף לה שנת מאסר על תנאי. הציפייה של התלמידה היתה שהמורה תיכנס מאחורי סורג ובריח", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully