וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט רע: ישראלים בדרך להודו נאלצו לנחות באיראן

טיסת "טורקיש איירליינס" מאיסטנבול למומבאי, ועליה 20 ישראלים, נדרשה לנחות בטהראן אחרי שאחד הנוסעים לקה בלבו. אחרי שעה מתוחה על אדמת מדינת האויב, המשיכה הטיסה בדרכה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המטוס שהה על אדמת איראן במשך שעה וחצי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ישראלים בטהראן: קבוצה של כ-20 מטיילים ישראלים שהיו בדרכם למומבאי שבהודו על טיסת "טורקיש איירליינס" אשר יצאה מאיסטנבול - נאלצו לבצע עצירת ביניים בלתי מתוכננת בבירת הרפובליקה האיסלאמית.

חרף אזהרת המסע, בוחרים ישראלים רבים להוזיל את מחיר הטיסה להודו, ולטוס באמצעות חברות זרות שמגיעות למדינה בטיסה שעוברת מעל טורקיה, איראן ופקיסטן. הטיסה שיצאה לדרכה ביום שני הייתה אמורה להביא את מאות הנוסעים להודו בתוך שעות ספורות, אלא שבמהלך הדרך לקה אחד הנוסעים בלבו, והוא נדרש לטיפול רפואי מיידי.

לשם כך אולץ המטוס הטורקי, שהיה מעל שמי איראן – לנחות במדינה ולפנות את החולה שאינו ישראלי. בקרב הישראלים התעוררה בהלה מעצם הנוכחות על אדמת מדינת אויב, אולם כל זמן השהות בשדה התעופה של טהראן, כך דווח, לא עלו על המטוס אנשי ביטחון איראנים. בנוסף, הצוות הטורקי הבטיח לנוסעים הישראלים שלא יאונה להם רע.

אחרי יותר משעה מתוחה, ובתום פינויו של הנוסע שלקה בלבו, ניתן האור הירוק לטיסה להמשיך בדרכה להודו. המטוס נחת בשלום במומבאי והותיר את המטיילים הישראלים עם חוויה שלא ישכחו עוד טרם התחילו בטיול עצמו.

"נחתנו במקום שכוח-אל. לא חששנו, וגם לא הורידו אותנו מהטיסה. באו כמה אנשי תחזוקה ופרמדיק, שטיפל בנוסע ואז הם ירדו מהמטוס. לא בדקנו לנו דרכונים והכל הלך חלק", סיפר בני יקותיאלי אחד הישראלים בראיון לגלי צה"ל.

עוד בוואלה! חדשות
פוטין בבידוד: ארה"ב השעתה את קשרי המסחר עם רוסיה
אובמה: נתניהו מחויב לפתרון שתי המדינות
תיעוד נדיר: הינשופים שמסעירים את אנשי קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully