וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האסירה הסקסית" תובעת: ניצלו תמונתי למטרת רווח

מייגן סימונס, אם לארבעה מפלורידה שהורשעה בנהיגה בגילופין, הפכה ללהיט ברשת הודות לתמונה המחמיאה שצולמה בתחנת המשטרה. כעת היא דורשת פיצוי: "הפרסום באתר פגע בפרטיותי"

מייגן סימונס מפלורידה, שתובעת חברה על שימוש בתמונה המשטרתית שלה. מרץ 2014. משטרת פלורידה, אתר רשמי
בעבר הביעה נכונות להצטלם עבור "פלייבוי". התמונה המקורית של סימונס/אתר רשמי, משטרת פלורידה

מייגן סימונס, אם לארבעה מזפירהילס, פלורידה, ידועה ברחבי האינטרנט כ"אסירה הסקסית" מאז שנעצרה ב-2010 והורשעה בנהיגה בגילופין. היא זכתה למידה בלתי מבוטלת של תהילה מפוקפקת בעקבות התלהבותם של גולשים רבים מתמונת הפנים שלה שצולמה בתחנת המשטרה, דבר שהוביל ל"ממים" רבים – תמונות המופצות ברשת בליווי כיתוב, לרוב ברוח היתולית. כך לדוגמה, על תמונתה נכתב: "אפשר לקבל את מספר התא שלך?", "אשמה – בכך שגרמה לי לעצור את הנשימה", ו"מבוקשת ב-50 מדינות".

עוד ידיעות מהעולם:
צפו: הצית עצמו וקפץ מגובה 5 קומות לתוך השלג
חוקרים טוענים: מצב צבירה חדש - בעין של תרנגולת
מדהים: כך נעלמת צפון קוריאה בשעות הלילה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבוקשת ב-50 מדינות/מערכת וואלה!, צילום מסך

תחילה, נראה היה כי סימונס כלל אינה מתנגדת לעיסוק ביופייה: היא העניקה ראיונות לכלי תקשורת שונים. באחד מהם, ל"האפינגטון פוסט", אף הודתה כי היא שוקלת להצטלם עבור הירחון "פלייבוי". "אם יו הפנר (מייסד פלייבוי) בעצמו היה פונה אליי, אני חושבת שזו הצעה שלא הייתי יכולה לסרב לה", אמרה אז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוצרת נשימה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואולם, כעת נראה כי הרחש סביב תמונתה עורר התנגדות מצדה, בטענה כי היא נוצלה לצרכים מסחריים. סימונס הגישה לאחרונה תביעה נגד האתר InstantCheckmate.com המחזיק במאגר עצום של נתונים הנוגעים לארכיונים משטרתיים ואזרחיים שונים. לטענתה, האתר ניסה לעשות הון בעזרת תמונתה בכך שפרסם את התמונה, תוך כדי כך פגיעה בפרטיותה ומבלי שקיבל את רשותה לכך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביקוש למספר התא/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתביעה, שבה היא דורשת פיצוי כספי על הנזק שנגרם וכן למנוע שימוש עתידי בתמונה, נטען גם כי הפרסום "הפריע לשלוות הנפש שלה". עורך דינה, מת'יו כריסט, אמר: "בסופו של דבר, מדובר למעשה בקניין רוחני". לדבריו, "אם מישהו משתמש בתמונה שלך, הוא צריך לשלם בעבורה". הוא ציין כי השימוש שעשה לכאורה האתר בתמונה למטרות רווח שונה בתכלית מזה שעשו הגולשים הנלהבים ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully