וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הצית עצמו וקפץ מגובה 5 קומות לתוך השלג

נער סיבירי הצית את עצמו ביום מושלג ואפור וקפץ מגג בניין דירות לקול תרועות. כשנחת, בשלום, ניגשו אליו הנוכחים כמקבלי אסטרונאוט שחזר ממשימה. "מתנסה בזה מזה הרבה זמן"

צילום: סרטוני חובבים שהועלו לרשת, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

תחפושת מקורית נראתה השבוע בסיביר כאשר נער מקומי שכנראה הושפע יתר על המידה מסרטי פעולה החליט להתחפש לטיל. עיתון סיבירי פרסם השבוע וידאו בו נראה הנער, סניה אלכסנדר, עומד על גג בית דירות רחב ידיים, מצית את פלג גופו התחתון וצונח בקפיצת ראש היישר לתוך השלג הרב לצליל צהלות הקהל שהתאסף במקום. האירוע תועד מכמה זוויות - ממצלמת ראש שהרכיב הנער, מגובה הקהל, ומהבניין הסמוך. אל תנסו את זה בבית.

עוד ידיעות שאסור לפספס:
תיעוד: מרפסת קורסת בזמן צילום החג המשפחתי
מדהים: כך נעלמת צפון קוריאה בשעות הלילה
צפו: ציפור ניפצה שמשת מטוס - הטייס הצליח לנחות

האירוע מפיג השגרה אירע בשיכון האפרורי ברחוב סוטסיאליסטיצ'סקיה מספר 118, בעיר ברנאול שבדרום סיביר. בברנאול בדרך כלל נראים החיים כמו סרט של במאי הקולנוע ההונגרי בלה טאר ולא כמו קטע פעלולים הוליוודי. אלא שאלכסנדר ביקש להפיג את האפרוריות במחיר פציעה עצמית - והפך השבוע ללהיט ויראלי. בוידאו המתעד את האירוע נראה הנער נעזר בשוליה שהצית את פלג גופו התחתון, ומיד לאחר מכן, לפני שהתפשטה האש לאזורים נוספים בגופו - צנח לתוך השלג הסיבירי.

הצית את עצמו, קפץ מבניין בן 5 קומות - ושרד. צילום מסך
טיל בליסטי. הנער סניה אלכסנדר ברגעי ה"צניחה"/צילום מסך

להפתעת הנוכחים, שקיבלו את נחיתתו במחיאות כפיים סוערות ושריקות עידוד, הוא קם מיד כשהוא צולע קלות. בניגוד לקהל המריע, אנשים אחרים שהיו במקום וחששו שמעשיו של הנער ישמשו דוגמא לאחרים, הזעיקו את המשטרה. כשהגיעו השוטרים אמר להם אלכסנדר כי זו אינה הפעם הראשונה שהוא מתנסה בפעילות אקסטרימית שכזאת. "אני מתנסה בדברים קיצוניים כאלה כבר כמה שנים", אמר לשוטרים. השוטרים הזהירו אותו והבהירו לו כי "פעולותיו הפזיזות מסוכנות מאוד ויכולות לגרום לפציעות רציניות ולשברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully