וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחידת סגולה: צפו בסרן זיו שילון מפתיע את חברתו

28.2.2014 / 23:46

הקצין שאיבד את ידו בפיצוץ מטען בגבול רצועת עזה הציע נישואים לחברתו במהלך אירוע ידידי צה"ל במיאמי. נתניהו התקשר לברך: "רגע מרגש מאוד. מאחל לכם מכל הלב אושר גדול"

סרן זיו שילון הציע נישואין לחברתו באירוע ידידי צה"ל במיאמי, 27 בפברואר 2014. באדיבות דבי תקשורת, מערכת וואלה! NEWS
הצעת הנישואים באירוע ידידי צה"ל במיאמי/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות דבי תקשורת

עזר כנגדו: סרן זיו שילון שאיבד את ידו בפיצוץ מטען בגבול רצועת עזה באוקטובר 2012 החליט להפתיע את בת זוגו עדי והציע לה נישואים באירוע ההצדעה השנתי של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF). סרן שילון מגבעתי הצליח להפתיע גם את ראש הממשלה בנימין נתניהו, שברך את הזוג הצעיר לרגל אירוסיהם: "זה רגע מרגש מאוד. אתה מייצג את המיטב שבנו. בשמי ובשם רעייתי אני מאחל לכם מכל הלב אושר גדול". ראש הממשלה נתניהו הוסיף: "זיו, אתה מהווה דוגמא נהדרת מהי אהבת מולדת, מהי גבורה ומהי הקרבה". סרן שילון הודה לנתניהו ואמר: "אני מעריך את התמיכה והליווי הצמוד שלך שעזרו לי בשיקום ונתנו לי הרבה כוח להמשיך לפסגות חדשות בחיים".

הסיפורים החמים בחדשות:
הרוסים מודים לראשונה: פלשנו לשטחה של אוקראינה
לקראת הפגנת החרדים: "עמדנו בטלטלות גדולות מזה"
אני, רובוט: בשביל האמן ששומע צבעים – זה העתיד

צפו בהצעה המרגשת:

סרן שילון ביקש להעלות לבמה את חברתו עדי שליוותה אותו לאירוע ההתרמה שנערך במיאמי. "כששמעתי לראשונה שהאירוע הזה מצדיעה לנשים, המחשבה הראשונה שלי הייתה עליך. התפקיד שלנו הוא להגן על ישראל – התפקיד של נשותינו הוא להעניק לנו את הסיבה לעשות זאת", אמר. "בהזדמנות זו אני רוצה לשאול אותך שאלה אחת: עדי, את התקווה שלי, את הסלע שלי, תתחתני איתי?", שאל לקול תשואות הקהל. ועדי - היא הסכימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סרן זיו שילון הציע נישואין לחברתו באירוע ידידי צה"ל במיאמי, 27 בפברואר 2014. באדיבות דבי תקשורת, מערכת וואלה! NEWS
סרן שילון וחברתו עדי/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות דבי תקשורת

התקרית שבה נפצע שילון, מפקד פלוגת מסלול בגדוד צבר, אירעה ב-23 באוקטובר 2012, במהלך פעילות מבצעית על גדר המערכת ליד כיסופים שבמרכז רצועת עזה. הוא פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא פצוע באורח בינוני, ומאוחר יותר הידרדר מצבו והוגדר כקשה. שילון איבד את אחת מידיו בפיצוץ, והרופאים נאבקו על הצלתה של היד השנייה, בתקווה שיתאפשר תפקוד מסוים שלה.

"הוצאתי מטען ונפצעתי, זה חלק מהדברים שאנחנו נדרשים אליהם - לסכן את החיים בשביל לשמור על האזרחים", שחזר שילון חמישה ימים אחרי הפציעה. "יד אחת עפה לי, השנייה התרסקה. החזרתי את היד שעפה עם החצי שנשאר לי. הכנסתי את עצמי לרכב ואמרתי לחובש לשים לי חוסם עורקים. הוא תפקד כמו שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully