וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגי פליסיאן בבית: "המשטרה טעתה. קורה שטועים"

המשפחה התרגשה לקבל את פני החשוד המרכזי ברצח בבר-נוער, בתום מעצר של שמונה חודשים שבהם הי במעצר. "מתחילת הדרך האמנו שזה יקרה. זה הבוקר הכי שמח שיכול להיות לנו"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק

שמחה גדולה הייתה אמש (רביעי) בבית משפחת פליסיאן בשכונת פרדס כץ בבני ברק, לאחר שהבן חגי שוחרר למעצר בית. זאת בהתאם לבקשת הפרקליטות, שבה צוין כי בעת האחרונה נחשפו ממצאים חדשים שהביאו לשינוי בתשתית הראייתית שעמדה ביסוד כתב האישום בפרשת הבר-נוער, שהוא הנאשם המרכזי בה. נדמה שאמו של חגי, רבקה, קיבלה את הימים הקשים שעברו על המשפחה בהבנה: "אולי משטרת ישראל ניסתה לעשות את העבודה שלה. זה שהיא טעתה, אז היא טעתה. קורה שטועים".

הבית קושט בשלט "ברוך הבא, חגי", והמשפחה התרגשה לקבל לחיקה בחזרה את האח, בתום שמונה חודשי מעצר. הודיה פליסיאן, אחותו של חגי, סיפרה היום: "אין לתאר את ההרגשה. צריך לחוות את זה בשביל לדעת מה זה. זה הבוקר הכי שמח שיכול להיות לנו". פליסיאן, עדיין הנאשם המרכזי ברצח באוגוסט 2009, שוחרר לביתו בתנאים מגבילים עד ל-8 באפריל. "הוא עוד במעצר בית, אז אין כל כך הרבה תכניות", הוסיפה הודיה.

עוד על פרשת הבר-נוער:
הרצח בבר-נוער: חגי פליסיאן שוחרר למעצר בית
העד מפרשת הבר-נוער הוצא מהתכנית להגנת עדים
למרות הפארסה: כך חגי פליסיאן יוכל להיות מורשע ברצח

חגי פליסיאן משתחרר מבית משפט השלום בת"א למעצר בית, פברואר 2014. יותם רונן
"מתחילת הדרך האמנתי שזה יקרה". פליסיאן לאחר שחרורו אמש/יותם רונן

אמו של חגי חזרה וטענה כי בנה חף מפשע: "היינו בקשר כל הזמן בכלא, אני יודעת בדיוק מה עבר עליו בכלא. מתחילת הדרך האמנתי שזה יקרה". היא הוסיפה כי "לא הפתיע אותי שום דבר. ציפיתי לזה בכל יום ויום. בכל יום התפללתי, אמרתי שאני מצפה לנסים ונפלאות, ישועות ונחמות, ובאמת שציפיתי לזה.

"יש לנו עורכי דין טובים, הם יטפלו בעניינים ולא יהיה כתב אישום", המשיכה האם. היא לא חסכה בביקורת על התנהלות המשטרה בפרשה: "מיהרו לכנות את חגי החשוד ברצח, מיהרו לפרסם. לא מספיק בדקו. תמיד היינו בכעס, אבל אולי עכשיו אנחנו מתחילים להירגע קצת. אנחנו מתחילים להירגע, אבל ברור שהיה לנו כעס", אמרה.

"חגי צריך לראות מה קורה אתו. אנחנו רוצים לפתוח דף חדש בחיים, ושיהיה לנו רק טוב", הוסיפה פליסיאן. במהלך הדיון שבסופו שוחרר פליסיאן אתמול, הוא ביקש לעלות לקברו של אחיו אור, שנהרג ביולי מנפילה מפיגום בבני ברק, ובקשתו נענתה בחיוב. מוקדם יותר נערך במשרדי ימ"ר תל אביב עימות בין פליסיאן לעד המדינה בפרשה, שנחשד כי בדה חלק מעדותו, במהלכו אמר פליסיאן לעד המדינה: "רימית מדינה שלמה, כמעט שלחת אותי לכלא לשארית חיי בהבל פה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חגי פליסיאן, הנאשם ברצח בבר-נוער, משתחרר ממעצר. יותם רונן
פליסיאן, אתמול בבית המשפט/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully