וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוח ימ"מ חיסל מבוקש בכפר מצפון לרמאללה

הכוח המיוחד עצר לפנות בוקר שני מבוקשים, ואילו השלישי, מועתז ושחה, שישב בכלא הישראלי, התבצר במבנה במשך שעות ארוכות. לאחר ששוגר טיל למבנה, אותרה גופת המבוקש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכוח ריסס גז מדמיע וכדורי גומי לעבר תושבים שהתפרעו. זירת האירוע בביר זית, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כוח של היחידה המיוחדת ללחימה בטרור של המשטרה פשט הבוקר (חמישי) על מבנה בכפר ביר זית, מצפון לרמאללה, במטרה לעצור שני מבוקשים. בתום הפעילות נעצרו שני חשודים והועברו לחקירת כוחות הביטחון. תוך כדי המעצר, זוהה חשוד נוסף שדרוש למעצר. הוא נמלט לתוך מבנה שכותר על ידי הלוחמים. לאחר שהלוחמים שיגרו טיל לאו למבנה, נערכו סריקות ואותרה גופת המחבל, מועתז ושחה, שריצה בעבר עונש מאסר בישראל. במהלך הפעולה ריסס כוח צה"ל גז מדמיע וכדורי גומי לעבר תושבי הכפר שהתפרעו במקום.

בסוכנות הידיעות הפלסטינית מען דווח כי ושחה היה חבר בארגון החזית העממית. שר האסירים הפלסטיני, עיסא קראק, אמר כי מדובר ב"מתקפה מרושעת על האסירים המשוחררים ועל בני משפחותיהם".

עוד בוואלה! חדשות:
18 שנות מאסר לסודאני שניסה לאנוס בת 8 במיטתה
פוטין הציב מטוסי קרב בכוננות בגבול עם אוקראינה
עוד אשפוז בגלל שפעת: בת 25 במצב קשה

נשק מאולתר ששימש פלסטיני שפתח בירי אל עבר עמדת צה"ל סמוך להתנחלות עטרת שבבנימין. ינואר 2014. דובר צה"ל
לוחם ימ"מ באירוע בבנימין, בחודש שעבר/דובר צה"ל

לא מדובר באירוע הראשון שהתרחש השבוע באזור. ביום שני עצר כוח צה"ל מחטיבת הנח"ל בכניסה להתנחלות אלון מורה שבשומרון שני פלסטינים שהגיעו למקום עם שבעה מטענים מאולתרים. האירוע התרחש בסביבות השעה 17:00 אחר הצהריים, לאחר שחייל שנסע ברכב יחד עם תושב ההתנחלות הבחין בשניים משוטטים על הכביש המוביל ליישוב. החייל יצא מהרכב, והחל לצעוק לעבר החשודים. בנוסף, השומר בביתן הממוקם בכניסה להתנחלות יצא אליהם כיוון לעברם את נשקו וצעק להם לעצור ולהשליך את מה שבידיהם.

השניים השליכו את אמצעי הלחימה על הקרקע, וחיילי פלוגת הנח"ל שמשרתים במקום עצרו אותם, והובילו אותם לאנשי כוחות הביטחון לצורך המשך חקירה. עם הגעת החבלנים למקום, זוהו המטענים המאולתרים כמטעני צינור. הם נוטרלו, ובתום שעתיים בהם היה סגור, נפתח כביש הגיש להתנחלות מחדש לתנועת כלי רכב.

יומיים קודם התרחש אירוע דומה סמוך לאלון מורה. שני פלסטינים נתפסו בשעות אחר הצהריים עם שישה רימונים מאולתרים ליד החטיבה המרחבית, מטרים בודדים מן הכביש העולה להתנחלות הר ברכה. גם במקרה זה הועברו החשודים לחקירת כוחות הביטחון. לדברי גורם ביטחוני בכיר בחטיבת הנח"ל, שחייליה אחראים על הביטחון בגזרה בשלושת החודשים האחרונים, תכיפות האירועים הביטחוניים בימים שקדמו לאירועים הללו נחשב לחריג.

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully