וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בנתניה: נחשף תיעוד ממצלמת אבטחה סמוכה

אירוע הדקירה שבו נרצח בעל פיצוצייה בנתניה נקלט במצלמות האבטחה של חנות סמוכה. בסרטון נראה החשוד תוקף את ציון טוויל, מנסה להדוף את הסובבים ונמלט מהמקום. החשוד נעצר

ציון טוויל, תושב נתניה בן 42, נדקר למוות אתמול בבוקר (רביעי) ברחוב הרצל בעיר כשאדם החמוש בסכין תקף אותו בבטנו. מצלמות האבטחה של חנות הסמוכה למקום האירוע תיעדו את המתרחש. בסרטון האבטחה נראה החשוד תוקף את טוויל ברחוב, מנסה להדוף את הסובבים, מאיים עליהם בסכין ולאחר מכן נמלט מהמקום.

החשוד נמלט ונתפס לאחר שמאבטח מהתחנה המרכזית הבחין בו רץ לכיוון השוק העירוני. האיש הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בעיר וממנה התברר כי בינו לבין הנדקר, בעל פיצוצייה בעיר, יש סכסוך מתמשך.

"על המדרכה שכב גבר מחוסר הכרה כשהוא דקור במספר מקומות בגופו", סיפר יוסי רכאח, מנהל מרחב שרון במד"א שהגיע למקום. "הפראמדיקים החלו מיד להעניק לו טיפול רפואי ולבצע בו פעולות החייאה, ולאחר שייצבו את מצבו פינו אותו תוך המשך החייאה לבית החולים". אלא שחרף המאמצים, בלניאדו הכריזו על מותו של טוויל.

זירת הדקירה בנתניה, פברואר 2014. דרור עינב
החשוד נתפס כשרץ לעבר התחנה המרכזית עם סכין בידו. זירת האירוע, הבוקר/דרור עינב

במקרה אחר, שלשום נעצרו שני צעירים תושבי כפר יסיף שבגליל המערבי בחשד שדקרו שלשום את שכנם בן ה-30 ביישוב. האיש פונה במצב קל לבית החולים בנהריה. מחקירת המשטרה עלה שהרקע לדקירה הוא סכסוך מתמשך בין שתי משפחות שכנות. החשודים הובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בעכו.

תקרית אלימה נוספת שכללה דקירה נרשמה בסוף השבוע. צעיר כבן 20 נפצע ביום שבת בערב באורח בינוני כאשר נדקר בפלג גופו העליון על ידי אלמונים בכפר ביר אל-מכסור שבגליל התחתון. הצעיר פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה, אולם הוא סירב לשתף פעולה עם החוקרים, שניסו לגבות ממנו עדות על נסיבות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully