וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין המשטרה נאשם: מחק עבירות תנועה עבור שוחד

קובי מנדל

23.2.2014 / 15:29

כתב אישום חמור שהוגש נגד רפ"ק רוני משיח, מפקד משטרת התנועה במרחב כרמל, מתאר כיצד השיב לעברייני תנועה רישיון נהיגה תמורת שוחד וטובות הנאה באלפי שקלים. מעצרו הוארך

מבצע אכיפה משטרת התנועה הארצית נגב נגד משאיות עם משקל חורג. קובי ליאני
מעשיו של הקצין סיכנו באופן ממשי את הציבור/קובי ליאני

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש היום (ראשון) בצהריים כתב אישום נגד רב-פקד רוני משיח, מפקד יחידת משטרת התנועה הארצית מחוז כרמל, ונגד 19 נאשמים נוספים בגין שוחד, זיוף מסמך בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים ועוד. משיח נעצר לפני כשבועיים בתום חקירה סמויה שנוהלה בחודשים האחרונים במחלקה לחקריות שוטרים (מח"ש).

עוד בוואלה! חדשות:
אסיר מתבצר עם נשק בכלא רימונים: 3 סוהרים נפצעו מירי
נתניהו: "אעשה מה שצריך כדי לשמור על ההתיישבות"
אלה זוכי עיטור הנשיא של 2014; איפה המזרחים?

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי מח"ש, בין משיח לבין הנאשמים התקיימה מערכת יחסים שהתבססה על מתן וקבלת שוחד. משים מואשם כי בעשרות הזדמנויות שונות פעל לטובת עברייני תנועה, והשיב להם את רישיון הנהיגה או את רישיון הרכב, למרות שביצעו עבירות תנועה חמורות, וזאת בתמורה לקבלת שוחד כספי וטובות הנאה בסכומים הנאמדים באלפי שקלים.

עוד עולה מהאישום, כי משיח הגיש באחת הפעמים מסמך על שימוע במסגרתו החליט לא לפסול רישיון נהיגה של נהג, אך בפועל השימוע כלל לא התקיים. במקרים אחרים, נהג משיח לערוך שימוע לנהגים אשר שילמו על השבת רישיונם, אף שהעבירה לא בוצעה בגזרתו, תוך שהוא מוליך שלל קציני משטרה עמיתים ביחידת תנועה אחרת. לדברי המחלקה לחקירות שוטרים, מעשיו של משיח סיכנו באופן ממשי את הציבור. מעצרו של משיח ושל נאשם נוסף הוארך עד ליום חמישי הקרוב.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully