וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עבור שוחד - השוטר הבכיר ויתר על פסילות רשיון

קובי מנדל

11.2.2014 / 19:10

בית משפט השלום בחיפה האריך את מעצרו של מפקד משטרת התנועה במרחב כרמל, החשוד שעבור שוחד מעברייני תנועה "טיפל" בדוחות של עברייני תנועה, גם בעלי רקע בעייתי

מבצע אכיפה משטרת התנועה הארצית נגב נגד משאיות עם משקל חורג. קובי ליאני
עבור דוח - נוותר לך על פסילה/קובי ליאני

המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) עצרה בימים האחרונים את רב-פקד רוני משיח, מפקד משטרת התנועה במרחב כרמל בצפון, בחשד שהיה מעורב בעבירות שוחד. משיח נעצר יחד עם למעלה מעשרה אזרחים, בתום חקירה סמויה שנוהלה בחודשים האחרונים במח"ש. כך התיר הערב (שלישי) לפרסם בית משפט השלום בחיפה.

עוד בוואלה! חדשות:
המשטרה ממליצה להעמיד לדין את הרב יונה מצגר
העליון דחה הערעור, בחירות חוזרות בבית שמש בעוד חודש
אהרונוביץ' ליועץ: "צווי מעצר מנהליים לפושעים"

מחומר החקירה שנאסף על ידי מח"ש עולה חשד לפיו רפ"ק משיח קיבל שוחד מעברייני תנועה אשר נתפסו בביצוע עבירות תנועה חמורות. על פי החשד, עשרות עברייני התנועה פנו אליו, בין במישרין ובין אם באמצעים אחרים, ובתמורה למתן טובות הנאה כספיות ואחרות, נהג הקצין לטפל בענייניהם שלא על פי הדין. בין היתר, ערך הקצין לעברייני התנועה שימועים פיקטיביים שלא בנוכחותם, ונמנע במכוון מלהורות על פסילה מנהלית של רישיון הנהיגה שלהם, בתמורה לטובות ההנאה. הקצין עשה כן חרף העובדה כי דובר לעתים בעבירות תנועה חמורות במיוחד, שהיה בהן כדי לסכן חיי אדם, ולמרות שבחלק מהמקרים מדובר בעברייני תנועה שלחובתם מספר הרשעות תעבורתיות.

הקצין חשוד גם בסח"ר באמלח

בית משפט השלום בחיפה האריך היום את מעצרו של משיח עד ליום ראשון הקרוב. חלק מהאזרחים שנעצרו יחד עם משיח הובאו להארכת מעצר אף הם. הערב אף נעצר חשוד מרכזי נוסף בפרשה, שבמח"ש דלקו אחריו מאז אתמול.

נוסף על עבירות השוחד, משיח חשוד גם כי סחר באמצעי לחימה והעבירם לאדם שאינו מורשה. בעניין זה, הוארך היום בבית משפט השלום בחיפה מעצרו של עומר אבו ראס, בן 30 מהכפר מנשיה-זבדה, החשוד במעורבות בסחר באמל"ח. עורך דינו טען בבית המשפט כי התרשם שמדובר באירוע חד-פעמי שאין לו מעורבים נוספים. השופט שעיין בחומר החקירה קבע כי קיים חשד סביר הקושר את החשוד למיוחס לו אך קבע כי פרק זמן המעצר יקוצר ויעמוד על יממה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully