וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ ברכבו של בכיר בעיריית פתח תקווה

שלומי גבאי

21.2.2014 / 2:30

תושבים בפתח תקווה התעוררו למשמע קול פיצוץ עז, והמשטרה שהוזעקה לרחוב פוגל בעיר מצאה כי מדובר ברכבו של ממלא מקום ראש העיר. אין נפגעים ונסיבות האירוע נבדקות

פיצוץ ברכב בפתח תקווה. עמוד הפייסבוק חדשות בזמן אמת, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע, הלילה/מערכת וואלה! NEWS, עמוד הפייסבוק חדשות בזמן אמת

לא שקט בפתח תקווה: שבועיים אחרי הפיצוץ בו נהרגו שני בני אדם, שוב החריד הלילה (שישי) פיצוץ שכונה שקטה בעיר – אלא שהפעם על הכוונת נבחר ציבור.

סמוך לשעה 1:30 התקבלה במשטרה קריאה מתושבים שהתעוררו לקול פיצוץ עז ברחוב פוגל בעיר. למקום הוזעקו ניידות סיור של משטרת פתח תקווה – שמצאו כי מקור הפיצוץ בכלי רכב חונה אשר היה ריק מאדם. לא היו נפגעים באירוע, אולם למכונית נגרם נזק בחלקה הקדמי. מבירור ראשוני עלה כי הרכב שייך ככל הנראה לממלא מקום ראש העיר. נסיבות המקרה החמור עדיין בבדיקה, ולא ברור בדיוק מה גרם לפיצוץ. עם זאת, לפי העדויות ייתכן ומדובר במטען חבלה, שאולי יועד לפגוע בבכיר העירייה.

עוד בוואלה! חדשות
ישראלים בקייב: "זה נראה כמו סוריה, הצטיידנו בקסדות"
תקרית חריגה מול עזה: אש נורתה לעבר חיל הים
צפו: הקליפ החדש והשערורייתי של "פוסי ריוט"

אזור הפיצוץ

האירוע מהלילה מצטרף כאמור לשרשרת פיצוצים על רקע פלילי שהתרחשו ברחבי המדינה. אחד החמורים בהם אירע ב-3 בפברואר בפתח תקווה. בפיצוץ ברחוב המגינים בעיר נהרגו העבריינים שחר שמור ואורי אטוואר, זאת לאחר שלפי החשד, מטען רב עוצמה שהובילו ברכב, התפוצץ עקב "תאונת עבודה". צו איסור פרסום הוטל על הפרשה הזו, אולם המשטרה עצרה מספר חשודים במעורבות במקרה. אחד מהם, לפי הערכות, הוא היעד שאותו לא הספיקו שמור ואטוואר לאתר. בנוסף, נעצר גם האיש שהרכב היה בבעלותו.

הפיצוץ אירע סמוך לגני ילדים, מה שרק הגביר את החשש בקרב התושבים. "מפחיד מה שקורה בעיר הזאת. אין ביטחון ואם זה היה קורה שעה-שעתיים מאוחר יותר, היה יכול לקרות משהו לילדים", אמרה תושבת אחת. "אני מאוד מקווה שיהיה סוף לעניין. אני רועדת ומקווה שהדברים האלה לא יישנו", הוסיפה אחת הגננות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully