וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה שנורתה בצימר: "הצעת נישואים שלא אשכח"

15.2.2014 / 0:02

בת 24 נפצעה באורח בינוני מירי בצימר בגליל, יממה לאחר שהתארסה. המשטרה חושדת שמדובר בירי ציידים, אך חברי הזוג מתקשים להאמין לכך. "שמענו 12 יריות שהלכו והתקרבו"

צלם: ערן גילווארג, עריכה: טל רזניק

"אין ספק שאת הצעת הנישואים הזו לא אשכח" – כך סיכמה אתמול (שישי) הצעירה בת 24 שנורתה סמוך לצימר בו שהתה עם בן זוגה במושב חזון שבגליל את אירועי היום. הצעירה, תושבת אזור המרכז, נפצעה באורח בינוני לאחר שנפגעה מירי בפלג גופה העליון. יממה קודם לכן, היא נענתה בחיוב להצעת הנישואים של בן זוגה, אך התקרית המצערת קטעה את סוף השבוע הרומנטי של הזוג.

צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה את הפצועה לבית החולים זיו בצפת, לשם הגיעה נסערת וחלשה, ועדיין מתקשה לעכל את שקרה. ארוסה הטרי הגיע עמה לבית החולים, וזוג חברים נוסף שהצטרף אליהם לנופש בצימר נותר בזירה על מנת למסור עדות למשטרה.

עוד בוואלה! חדשות:
השרה גרמן הודיעה על הקמת צוות שיבחן קריסת הדסה
לפחות ארבעה מפגינים ברצועת עזה נפגעו מאש צה"ל
בלגיה הכריעה: המתות חסד לילדים - בכל גיל

זוג החברים סיפר לוואלה! חדשות כי בן הזוג של הפצועה וחברו ישבו בצימר של החבר, ובנות הזוג היו על השביל שבין שני הצימרים. חברתה של הפצועה סיפרה: "התכוונו להיכנס לצימר שלה ומשם להמשיך לבריכה. בהתחלה שמעתי יריות חלשות, וראיתי את הציפורים עפות בבת אחת מצד לצד. מאוד נבהלנו".

החברה סיפרה כי קול השריקות התגבר. "באותו רגע אמרתי לה, 'רוצי, תפסי מחסה'. אני קפצתי והשתטחתי, והיא באותו רגע חטפה את הכדור ונפלה לצד השני", הוסיפה, "היא צעקה: 'נכנס לי כדור!'. צעקתי לבנים, הם הגיעו והכנסנו אותה לחדר".

בן הזוג השני סיפר שראה את המתרחש מחלון הצימר, ותיאר את מהלך האירועים: "שמעתי לפחות 12 יריות בודדות, אחת אחרי השנייה, מגבעה שהייתה במרחק של כ-500 מטרים מהצימרים שלנו. אחרי ששמעתי את הירייה הראשונה והשנייה ראיתי לפחות שתי דמויות על הגבעה. כל ירייה הלכה ונשמעה קרובה יותר, עד כדי כך ששמענו כבר שריקות".

הכניסה למושב חזון, פברואר 2014. ערן גילווארג
"ראיתי לפחות שתי דמויות על הגבעה ממנו נשמעו היריות". הכניסה למושב חזון, אמש/ערן גילווארג

מחקירת המשטרה עולה כי הצעירה יצאה מהצימר להיפגש עם חברתה ששהתה בצימר השכן בשביל המחבר בין הצימרים. לאחר רגע קל, חשה חבטה בפלג גופה העליון והתברר כי נפגעה מכדור של רובה ציד. "קשה לי להאמין שמדובר בציידים", טען חברם של הזוג, "עד כמה שאני יודע ברובי ציד יש מקום לשני כדורים בלבד". הוא סיפר כי היריות התקרבו לכיוונם, והוסיף כי היו שתי יריות נוספות אחרי האירוע, ואף ראה את העשן יוצא מהנשק.

למקום הוזעקו כוחות משטרה ואנשי רשות הטבע והגנים, אשר סגרו את האזור ופתחו בסריקות אחר ממצאים שיובילו לאיתור הצייד שירה בה עם נשקו. מבית החולים נמסר כי מצבה הוקל, והצוות הרפואי תפר את מקום הפציעה.

(עדכון ראשון: 21:02)

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully