וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 24 נורתה לעיני בן זוגה בצימר סמוך לכרמיאל

הצעירה, תושבת מרכז הארץ, פונתה במצב בינוני לבית החולים זיו בצפת לאחר שנורתה מכדור תועה כשיצאה מהמקום עם בן זוגה. יממה לפני הירי, בן זוגה הציע לה נישואים

צימר אחוזת קארו, צפת. באדיבות פורטל נופשים,
בוולנטיין דיי: נורתה ביציאה מהצימר/באדיבות פורטל נופשים

יום אהבה עצוב: צעירה בת 24 נורתה היום (שישי) בעת שיצאה עם בן זוגה מצימר במושב חזון שבגליל, יממה לאחר שנענתה להצעת הנישואים שלו. הצעירה, תושבת מרכז הארץ, נפגעה בפלג גופה העליון. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה אותה במצב בינוני ובהכרה לבית החולים זיו בצפת.

מחקירת המשטרה עולה כי הצעירה יצאה מהצימר להיפגש עם חברתה ששהתה בצימר השכן בשביל המחבר בין הצימרים. לאחר רגע קל, חשה חבטה בפלג גופה העליון והתברר כי נפגעה מכדור של רובה ציד. למקום הוזעקו כוחות משטרה ואנשי רשות הטבע והגנים, אשר סגרו את האזור ופתחו בסריקות אחר ממצאים שיובילו לאיתור הצייד שירה בה עם נשקו. מבית החולים נמסר כי מצבה הוקל, והצוות הרפואי ביצע תפירה במקום הפציעה.

עוד בוואלה! חדשות:
ה"קומפיוטר" שבגד בדומרני: בני שלמה, כוח עולה בעולם הפשע
בלגיה הכריעה: המתות חסד לילדים - בכל גיל
תיעוד: זרנוק מים מעיף באוויר עיתונאית בהפגנה

חובש רפואת חרום במד"א, אדל מוזלבט, ופרמדיק מד"א, יניב מילשטיין, שהגיעו למקום סיפרו: "ראינו צעירה שוכבת כשהיא בהכרה מלאה עם פצע ירי בפלג גופה העליון ומסביבה כמה מחבריה. היא היית נסערת וסבלה מכאבים. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותה תוך כדי טיפול לבית החולים במצב בינוני יציב, עם מדדים תקינים. בדרך היא תקשרה איתנו וסיפרה שהגיעה ממרכז הארץ לנופש בסוף השבוע".

אתמול נורה תושב חולון בן 61 בקיוסק ברחוב המעפילים בעיר ונפצע קל. הוא התפנה באופן עצמאי לבית החולים וולפסון. משטרת מרחב איילון פתחה בחקירת נסיבות האירוע. יום לפני כן, תושב טובא-זנגריה בן 51 נורה ברגלו על ידי אלמוני שנמלט מהמקום. מצבו קל-בינוני. על פי החשד, הרקע לאירוע הוא סכסוך בין משפחות. שוטרי תחנת ירדן חוקרים את נסיבות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully