וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיר שטבע למוות בבית זית - קרוב הילדים שהורעלו בבירה

13.2.2014 / 11:52

יהונתן מלר שטבע למוות בעת ששחה עם חבר במאגר מים בפאתי ירושלים, הוא בן דוד שני של האם ששכלה את שתי בנותיה באסון ההדברה. "הוא רק יצא להתאוורר, אך זה נגמר באסון"

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: טל רזניק

יהונתן מלר, בן 22 מירושלים הוא הצעיר שטבע אתמול (רביעי) למוות כששחה עם חבריו במאגר בית זית שבפאתי ירושלים – כך הותר היום לפרסום. מדובר באסון נוסף שפוקד את המשפחה בעת האחרונה – מלר הוא בן דוד שני של מיכל גרוס, האם ששכלה את שתי בנותיה באסון ההדברה בירושלים.

מלר ושלושה מחבריו, תלמידים בישיבת "חברון-גבעת מרדכי" בבירה, נכנסו בשעות אחר הצהריים למאגר והחלו לשחות - אף שהמקום לא מוכרז לרחצה. בשלב מסוים נעלם מלר, וחבריו מיהרו להודיע על כך למד"א ולמשטרה. גופתו אותרה בתום חיפושים בהשתתפות כוחות משטרה, יחידת 669 של צה"ל, צוללנים של זק"א וכוחות מד"א.

עוד בוואלה! חדשות:
הותר לפרסום: "דקירת" הקצין נועדה להפליל עבריינים
בוקו חראם בעוד טבח בניגריה: הרוגים ושבויות
המטיילות נהרגו בבוליביה, המשפחות דורשות פיצוי

כוחות הצלה בסכר בבית זית לאחר שנמצאה גופתו של צעיר שטבע. פברואר 2014. יואב דודקביץ'
"באמצע הוא צעק שנגמר לו הכוח, הוא התקשה לשחות ולפתע נעלם". הכוחות בתום החיפושים, הערב/יואב דודקביץ'

אחד מחבריו בישיבה סיפר לוואלה! חדשות כי הקבוצה יצאה לטייל ובשלב מסוים "יהונתן נכנס לשחות. הוא ניסה לחצות את המאגר מצד לצד. באמצע הוא צעק שנגמר לו הכוח, הוא התקשה לשחות ולפתע נעלם".

"הוא היה בחור טוב. תמיד רצה לעזור, התמיד בלימודים והתנדב בארגונים של ילדים חולים", העיד אחד מחבריו שלומד עמו בישיבה, "היה לו לב טוב והוא רק יצא להתאוורר בטבע כדי לאגור כוחות הלאה, אך זה נגמר באסון קשה". הלווייתו התקיימה אמש בהר המנוחות בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully