וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: "דקירת" הקצין נועדה להפליל עבריינים

13.2.2014 / 0:05

אב ובנו מהבירה תכננו לפגוע בקצין, שלטענתם רצה לפגוע בפרנסתם. הם שילמו לאדם ש"ישאירו בכיסא גלגלים", אך לרוע מזלם היה מדובר בסוכן סמוי. הדקירה בוימה, והשניים נעצרו

חוקרים ובלשים מהיחידה המרכזית של משטרת מחוז ירושלים עצרו אתמול (רביעי) לחקירה אב ובנו, תושבי העיר העתיקה, אשר תכננו לפגוע בג'וני קסברי, קצין הקישור המשטרתי לעדות הנוצריות – כך הותר לפרסום. ביום שלישי דווח כי קסברי נדקר על ידי אלמוני ביציאה מביתו במתחם הולילנד בבירה.

תחילתו של הסיפור המשונה בתקופה האחרונה. קסברי, שבין היתר אחראי על המקומות הקדושים בעיר, החליט לערוך רפורמה בהסדרי הצילום ובכניסות לכנסיות במזרח העיר, ובראשן כנסיית הקבר. שני החשודים, שעובדים בתור צלמים עצמאיים באתרים הקדושים ובכנסיות בעיר העתיקה, הבינו כי השינוי עלול לפגוע בפרנסתם ואולי לנשל אותם מה"בלעדיות" שלה זכו בתחום.

עוד בוואלה! חדשות
נתניהו: "נשיא הפרלמנט האירופי הטיח בנו נתונים שגויים"
ברגישות ובנחישות: גדעון סער ומלחמתו במסתננים
מחבל עיראקי התפוצץ בטעות - ונהרג עם 21 "תלמידים"

האב ובנו, שביקשו למנוע את המהלך, החלו לאיים על קסברי לבל ישנה את הסטטוס קוו הנהוג בכנסיות. המשטרה פתחה בחקירה סמויה, במהלכה התגלה כי השניים מתכננים לפגוע בקצין, ואף החלו במעקבים אחריו ואחרי אשתו.

אלא שלחוקרי היחידה המרכזית הייתה תכנית אחרת - להפליל את החשודים. לשם כך גויס סוכן סמוי, שפגש את שני הצלמים - כשאלה חושבים שהוא ישמש מוציא לפועל של התכנית לתקיפת קסברי. לפי החשד, הם שילמו לסוכן סכום של 2,000 דולרים כדי ש"קצין המשטרה ישב על כיסא גלגלים ולא יתערב בעניינים".

הקצין הסכים להשתתף בתרגיל, וביום שלישי האחרון הגיע הסוכן לביתו בירושלים - אז בוימה ה"דקירה". כדי לשוות לאירוע מידה של אמת, פונה קסברי עצמאית לבית החולים שערי צדק ויצא דיווח לתקשורת שמדובר ב"נושא רגיש".

החשודים, שחשבו לתומם כי המשימה לתקוף את הקצין הושלמה, נעצרו על ידי המשטרה. השניים מכחישים את המיוחס להם, אולם בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרם בארבעה ימים. לפי המשטרה, יש די ראיות להעמידם לדין בגין קשירת קשר לביצוע פשע.

(עדכון ראשון: 17:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully