וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתובת נאצה נגד שופטת שלום בכפר סבא: "תיזהרי"

12.2.2014 / 13:35

אלמונים ריססו על קיר סמוך לבית משפט השלום בעיר את הכתובת "נאוה בכור תיזהרי". המשטרה החלה לחקור את נסיבות האירוע ולחפש אחר חשודים במעשה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוב איומים נגד שופטים: אלמונים ריססו הבוקר (רביעי) כתובות נאצה נגד שופטת בית משפט השלום בכפר סבא, נאוה בכור. הכתובת "נאוה בכור תיזהרי" רוססה על קיר הבניין של הביטוח הלאומי, הנמצא סמוך לבית המשפט בעיר. משטרת כפר סבא החלה לחקור את נסיבות האירוע ולחפש אחר חשודים במעשה.

בכור אינה השופטת היחידה שספגה איומים בתקופה האחרונה. בשבוע שעבר החליטה הנהלת בתי המשפט כי שופט בית המשפט המחוזי בירושלים בן ציון גרינברגר יהיה תחת אבטחה שופטת, וזאת בשל מידע מודיעיני שהגיע לידי משטרת ירושלים שכלל איומים נגדו. המידע, שהתקבל בחודש שעבר, קשור לתיק אזרחי על סכסוך קרקעות בבית שמש, שבו שפט גרינברגר. הצד שהפסיד בתיק קשור לפלג החרדי הקיצוני אתרא קדישא.

עו"ד יאיר הרשקוביץ, שנחשף לכתובת, סיפר: "היום בבוקר הגעתי לדיון בבית המשפט בכפר סבא והופתענו לראות את הכתובת על הקיר. מדובר באירוע חמור ובשופטת מאד מוערכת, אנו מקווים שהמשטרה תחקור ברצינות ותטפל בעניין במלוא החומרה".

בנובמבר האחרון הוצתה בשעת לילה מכוניתו של קאדי, שופט בבית דין מוסלמי, ביפו. במשטרה התקבל דיווח על מכונית מסוג יונדאי העולה באש ברחוב יוסף כץ בעיר. אחרי זמן קצר התברר כי כלי הרכב היה שייך לשופט בבית הדין השרעי ביפו. עדי ראייה דיווחו על נהג שנמלט מהמקום במכוניתו.

עוד בנושאי משפט ופלילים:
צלבי קרס רוססו על מוסד חינוך תורני בבאר שבע
וינשטיין: בית דין רבני לא רשאי לכפות ברית מילה
הותר לפרסום: נחקר נוסף בפרשת הקבלנים - רמי דואני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully