וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רכבו של שופט מוסלמי הוצת הלילה ביפו

17.11.2013 / 10:44

הרכב, השייך לקאדי בבית הדין השרעי בעיר, עלה באש ברחוב יוסף כץ. עדי ראייה דיווחו על כלי רכב שנמלט מהמקום בעת האירוע. החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז תל אביב

החמרה נוספת באלימות נגד מערכת אכיפת החוק: מכוניתו של קאדי – שופט בבית דין מוסלמי - הוצתה הלילה (ראשון) ביפו. סמוך לשעה 2:30 התקבל במשטרה דיווח מכונית מסוג יונדאי העולה באש ברחוב יוסף כץ בעיר, אז התברר כי כלי הרכב שייך לשופט בבית דין השרעי ביפו. עדי ראייה דיווחו על כלי רכב שנמלט מהמקום בעת האירוע. החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרכב השרוף, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

שרת המשפטים ציפי לבני הגיבה לאירוע: "היום, ככל הנראה, שוב אלימות כלפי גורמי אכיפת החוק, והפעם זה רכבו של קאדי (שופט בבתי-הדין השרעיים) שהוצת הלילה ביפו. שוחחתי עמו לפני שעה קלה, והבטחתי לו שבכוונתי לפעול במשותף עם היועץ המשפטי למממשלה, השר לביטחון פנים, מפכ"ל המשטרה, פרקליט המדינה וגורמים רלוונטים נוספים כדי לטפל וביד קשה באלה המאיימים או פועלים נגד מערכות המשפט ואכיפת החוק, כי אלימות נגד גורמי אכיפת החוק היא אלימות כלפי שלטון החוק והדמוקרטיה בישראל".

בעקבות האירוע החמור, מנכ"ל משרד המשפטים, ד"ר גיא רוטקופף, הודיע כי יגיע הבוקר לבית הדין שברחוב יפת, מלווה בקצין הביטחון של המשרד. אחמד משהראוי, חבר מועצת העיר לשעבר מטעם מרצ, גינה את האירוע. "זה חמור ביותר ועוד יותר חמור אם למשטרה אכן היה מידע מוקדם", אמר משהראוי. "אם נגיע למצב ששופט יהיה מאוים במדינת ישראל, עדיף שנסגור את המדינה ונעבור לגור בדרום אמריקה".

לפני כשבוע וחצי אירע פיצוץ ברכבו של פרקליט במחוז תל אביב ברחוב דפנה בעיר - סמוך לבתי המשפט, כמו גם לבית החולים איכילוב ולבסיס הקריה. לא היו נפגעים באירוע ומכבי האש השתלטו על השריפה במכונית, לה נגרם נזק כבד. במשטרה חושדים כי גורמים בארגונו של עמיר מולנר עומדים מאחורי פיצוץ רכבו של הפרקליט הוותיק, העובד למעלה מ-20 שנים בפרקליטות והיה בעבר התובע בכמה תיקים בפרופיל גבוה. צו איסור פרסום מוטל על שמו של הפרקליט.

עוד באותו נושא:
ביקורת על הפרקליט שרכבו פוצץ: הקל עם מניח מטען
"פיצוץ רכב הפרקליט - עבירה על חוקי עולם הפשע"
פרקליטים על הכוונת: "עליית מדרגה, דמנו הותר"

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully