וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלבי קרס רוססו על מוסד חינוך תורני בבאר שבע

עובדי המקום גילו את צלבי הקרס והגישו תלונה במשטרה. ח"כ ישי: "האווירה הציבורית מעודדת התנכלות לציבור החרדי. אני קורא למשטרה למצות את הדין עם האשמים"

צלבי קרס רוססו על מוסד חינוכי בבאר שבע, 12 בפברואר 2014. חטיבת דובר המשטרה
המשטרה פתחה בחקירה בעקבות תלונת המוסד החינוכי/חטיבת דובר המשטרה

הסתה נגד חרדים? צלבי קרס רוססו הלילה (רביעי) בכניסה למוסד חינוך תורני בבאר שבע. הדבר התגלה הבוקר כשעובדי המוסד הגיעו למקום. בעקבות האירוע הוגשה תלונה למשטרה, וזו פתחה בחקירה.

ח"כ אלי ישי (ש"ס) התייחס לאירוע ואמר: "האווירה הציבורית בישראל נגד הציבור החרדי ולומדי התורה מסירה כל רסן ולמעשה מעודדת התנכלות לציבור החרדי וכל הטוען אחרת - לכל הפחות טועה. אני קורא למשטרה למצות את הדין עם האשמים ודורש מהפוליטיקאים השונים להבין כי להתנהגותם ולדבריהם יש השלכות ותוצאות".

לפני שבוע רוססו כתובות נאצה נגד חרדים על מסגד נטוש ברחוב שטראוס בירושלים. הכתובות נמחקו על ידי עובדי העירייה. תחנת משטרת לב הבירה חוקרת את האירוע. בחודש דצמבר האחרון נעצר גבר בן 51 בחשד שריסס צלבי קרס בבית כנסת ברחוב הירקון בתל אביב. החשוד צייר את כתובות הנאצה על הקיר בחזית בית הכנסת ועל הרצפה. החקירה בעניינו נמשכת. בחודש ספטמבר נמצאו צלבי קרס שרוססו על מבנה של הגרעין התורני ברחוב הרב קוק בלוד.

הסיפורים החמים בחדשות:
ארדואן: על ישראל להסיר המצור על עזה לצורך הפיוס
הרוג בהתנגשות בין אוטובוס לרכב פרטי בכביש 85 בצפון
כרוז הרכבת הודיע: "יהודים, נא לרדת באושוויץ"

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully