וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה לירי לדרום: צה"ל תקף מטרות ברצועת עזה

רמי שני

11.2.2014 / 4:04

כלי טיס של חיל האוויר תקפו משגר מוטמן במרכז הרצועה ויעד טרור בצפונה, לאחר שאתמול נורו שתי רקטות לעבר יישובי הנגב המערבי. בשני האירועים לא דווח על נפגעים או נזק

מטוס אף-16 של חיל האוויר בדרכו לרצועת עזה, נובמבר 2012. AP
"זוהו פגיעות מדויקות במטרות". מטוס חיל האוויר/AP

צה"ל תקף הלילה (שלישי) שתי מטרות ברצועת עזה, בתגובה לירי שתי הרקטות אתמול לעבר יישובי הנגב המערבי. מדובר צה"ל נמסר כי "כלי טיס של חיל האוויר תקף משגר מוטמן במרכז רצועת עזה ויעד טרור בצפונה. זוהו פגיעות מדויקות במטרות". עוד נמסר, כי "צה"ל רואה בחומרה כל ירי לעבר שטח מדינת ישראל וימשיך לפעול בעוצמה נגד כל גורם אשר מפעיל טרור כנגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
במערכת הביטחון זועמים: "ועדת שקד מתנהלת כמו שוק"
המו"מ תקוע: אין הסכמה על ירושלים כבירה פלסטינית
מדריך נגע באיברים מוצנעים של תלמידים בשנתם, ופוטר

אמש, סמוך לשעה 23:00 נשמעה אזעקת צבע אדום במועצות האזוריות שדות נגב ושער הנגב אחרי שמערכות האיכון איתרו שיגור מרצועת עזה. כוחות הביטחון פתחו בסריקות ומצאו שהרקטה התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

המקרה מליל אמש הצטרף לירי נוסף לעבר המועצה האזורית חוף אשקלון בשעות הצהריים. גם אז נשמעה אזעקת צבע אדום, והרקטה התפוצצה מבלי לגרום לנזק או נפגעים. בסך הכול נורו לעבר ישראל מאז יום חמישי האחרון שש רקטות.

ביום ראשון, בתגובה לירי במהלך סוף השבוע, תקף חיל האוויר בדיר אל-בלח שבמרכז רצועת עזה, בפעולה בשיתוף השב"כ. כתוצאה מכך נפצע פעיל טרור מוועדות ההתנגדות העממית באורח קשה מאוד בשעה שרכב על אופנועו. לפי דיווחים פלסטיניים, אדם נוסף נפצע בתקיפה. מדובר צה"ל נמסר כי הפעיל, עבדאללה חרטי, בן 29, השתתף בירי רקטות לעבר ישראל ובתכנון פיגועי ירי תלול מסלול נוספים. "צה"ל רואה בחומרה כל ירי לעבר שטח מדינת ישראל וימשיך לפעול בעוצמה כנגד כל ניסיון לביצוע פעילות טרור. צה"ל ערוך ומוכן להגן על אזרחי מדינת ישראל".

(עדכון ראשון: 23:38)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully