וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובארק: סיסי יהיה הנשיא הבא כי העם רוצה בו

נשיא מצרים לשעבר העניק ראיון לעיתונאית כוויתית, וסיפר כי איש מהמנהיגים הערבים לא התעניין בשלומו. לדבריו, בכוונתו לעלות למכה "להודות לאללה על חפותו", ולבקר ידידים

נשיא מצרים לשעבר חוסני מובארק בראיון עם העיתונאית הכוויתית פאג'ר א-סעיד. בית החולים הצבאי בקהיר, פברואר 2014. טוויטר, צילום מסך
מחוץ לכלוב הנאשמים. מובארק יחד עם א-סעיד/צילום מסך, טוויטר

נשיא מצרים לשעבר חוסני מובארק אמר בראיון שפורסם אמש (חמישי) ברשת "אל-ערבייה" כי עבד אל-פתאח סיסי יהיה הנשיא הבא, מכיוון ש"העם רוצה בו". "העם רוצה את סיסי, ורצון העם צריך לנצח", אמר מובארק לעיתונאית הכוויתית פאג'ר א-סעיד בראיון שערכה עמו בבית החולים הצבאי בקהיר, כשהוא מתועד באופן נדיר מחוץ לכלוב הנאשמים.

אתמול בלילה דיווח העיתון הכוויתי "אל-סיאסה" כי סיסי החליט סופית להתמודד לתפקיד הנשיא. "כן, התקבלה החלטה על כך. אין לי ברירה אלא להיענות לבקשת העם המצרי, לא אסרב לבקשה כזו", צוטט סיסי באותו דיווח, ואף הוסיף: "אציג את מועמדותי לנשיאות כדי לחדש את אמון העם באמצעות קיום בחירות דמוקרטיות". כמה שעות אחר כך, פורסמה הודעה מטעם הצבא המצרי, בה נאמר כי הדיווח ב"אל-סיאסה" "אינו מדויק".

עוד סיפורים מהעולם הערבי:
קרבות עזים בחלב; המורדים השתלטו על הכלא המרכזי
הנסיך המיליארדר של עזה מכה שנית / אבי יששכרוף
אונס וחשמל באיברי המין: מסכת ההתעללות בילדי סוריה

רמטכ"ל צבא מצרים ושר ההגנה, גנרל עבד אל-פתאח א-סיסי. רויטרס
העם רוצה. סיסי/רויטרס

לבד מסוגיית הנשיא הבא של מצרים, סבב הראיון של סעיד עם מובארק סביב נושאים נוספים. לדברי סעיד, מובארק אמר לה כי מאז הדחתו לפני שלוש שנים, אף אחד ממנהיגי מדינות המפרץ לא יצר עמו קשר, ולו כדי להתעניין בבריאותו. עם זאת, הוא ציין כי חש "הערצה גדולה והכרת תודה" כלפי ההנהגה באיחוד האמירויות הערביות, "על תמיכתה המתמשכת במצרים ובעם המצרי".

לפי הדיווח באל-ערבייה, העיתונאית הכוויתית רמזה בחשבון הטוויטר שלה כי מובארק שומר סודות רבים. "הנשיא המודח שומר סודות רבים וחשובים שמעולם לא נחשפו לגבי הפלישה לכווית (במלחמת המפרץ), וכן לגבי התקופות שלפני ואחריה", כתבה – ומאוחר יותר מחקה את הציוץ. היא סיפרה כי מובארק אמר שלאחר שתוכח חפותו, הוא יעלה לרגל למכה "להודות לאללה על כך, ויבקר בכווית ובמדינות אחרות במפרץ כדי לפגוש את ידידיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully