וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלמאות: הוכנסו לניידת – וברחו מהדלת השנייה. צפו

רמי שני

6.2.2014 / 21:11

הפגנת החרדים באשדוד נגד הגיוס סיפקה רגע משעשע למדי, כאשר כמה חרדים שהוכנסו לכלי רכב משטרתי מצאו את דרכם החוצה ללא כל בעיה. במוקד אחר בעיר הציתו מפגינים ניידת

צילום: חן בוקר - אשדוד 10

מחזה משעשע למדי נראה אחר הצהריים (חמישי) באשדוד, במהלך הפגנת חרדים נגד חוק הגיוס ומעצרו של תלמיד ישיבה שסירב להתייצב לגיוס ונשלח לחמישה ימי מאסר. בעוד ששוטרי משמר הגבול ניסו לעשות את עבודתם, לכמה מהמפגינים שאמורים היו להיות מעוכבים למעצר הייתה תכנית אחרת לחלוטין. בסרטון שתיעד חלק קצר מההפגנה נראים שוטרים מנסים להכניס כמה חרדים צעירים לכלי רכב משטרתי גדול. אולם שניות אחר כך מוצאים פתרון פשוט ביותר – פתוחים את הדלת השנייה, ובורחים בריצה מהניידת.

עוד בנושא השוויון בנטל וגיוס החרדים:
5,000 לוחמים ב-15 שנים: הנח"ל החרדי שובר שיאים
מחאה על חוק הגיוס: חרדים קטעו נאום השר אורבך
הרב שמואל אליהו: יאיר לפיד חוגג כמו אביו ויפול כמוהו
הדילמה של בג"ץ. דעה

העצורים החרדים הוכנסו לניידת - ונמלטו מהצד השני. תמונות גולשים
אחד המפגינים, מיד אחרי שפתח את הדלת ונמלט מהניידת/תמונות גולשים

זה לא היה האירוע ה"מסעיר" היחיד שנרשם בהפגנה באשדוד. שעות ספורות אחרי שתועד הסרטון, הציתו עשרות מפגינים ניידת סמוך לתחנת המשטרה באשדוד, לשם הובאו 12 מפגינים. נזק נגרם, אולם לא היו נפגעים. בכניסה הצפונית לעיר הפגינו כמאה בני אדם, חלקם צעקו לעבר השוטרים "נאצים". שני שוטרים נפצעו באורח קל באירועים בעיר, ומגן דוד אדום העניק להם טיפול רפואי במקום.

הפגנות החרדים החלו בצהריים. מלבד זו באשדוד, התאספו מוחים גם בירושלים, בבני ברק, במודיעין עילית ובבית שמש. בירושלים התאספו מאות בסביבות גשר המיתרים שבכניסה לעיר וניסו לחסום את הכביש. מהומות החלו במקום לאחר שכמה מהם פרצו את מחסומי המשטרה וזרקו נפצים. על מנת לפזר את ההתקהלות, עשתה המשטרה שימוש בזרנוקי מים. בסך הכול נעצרו שם 13 מפגינים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
המחנה הקיצוני בציבור הליטאי מפגין בגשר המיתרים בירושלים במחאה על מעצרו של מסורב גיוס שנשפט ל 5 ימי מעצר. פברואר 2014. טלי מאייר
נפצים, זרנוקי מים ו-13 עצורים. הפגנת החרדים בירושלים/טלי מאייר

בצומת קוקה קולה בבני ברק הפגינו אלפי חרדים, וניסו לחסום את כביש 4. שלושה מהם נעצרו בזמן פינוי ההפגנה. בכביש 38 בכניסה לבית שמש נעצרו עשרות מפגינים, ואלה ניסו לחסום את הציר אל העיר. אך המשטרה מנעה זאת מהם ועצרה שני בני אדם.

ההפגנות הובלו על ידי המחנה הקיצוני בציבור הליטאי, המכונה "הפלג הירושלמי", בראשו הרב שמואל אוירבך, שקורא לא להתייצב לגיוס. גורמים במחנה הוסיפו כי ההפגנות הן במחאה על "ההתנכלות הדורסנית והאנטישמית של ממשלת ישראל, הנוהגת כשלטונות דיקטטוריים בתקופות אפלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully