וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בלבנון: 4 הרוגים בפיצוץ מכונית תופת בהרמל

1.2.2014 / 18:47

כלי תקשורת בלבנון דיווחו שמכונית תופת התפוצצה סמוך לבית ספר בעיר שבבקעת הלבנון, הנחשבת למעוז חיזבאללה. בתקופה האחרונה הותקפו יעדי חיזבאללה כנקמה על מעורבותו בסוריה

פיצוץ מכונית תופת בעיר הרמל שבלבנון. טוויטר, צילום מסך
הפיצוץ בהרמל, הערב/צילום מסך, טוויטר

רשת "אל-מנאר" המוזהה עם ארגון חיזבאללה דיווחה כי פיצוץ נשמע הערב (שבת) בעיר הרמל שבבקעת הלבנון. העיתון "דיילי סטאר" הלבנוני דיווח מפי מקורות ביטחוניים כי מכונית תופת התפוצצה סמוך לבית ספר בעיר וכי כמה בני אדם נפגעו. רשת "אל-מיאדין" דיווחה כי ארבעה בני אדם נהרגו בפיצוץ ו-15 נוספים נפצעו.

עוד בנושא חיזבאללה:
מסמך: כך ממשיך אסד לייצר טילים עבור חיזבאללה
היחידה שתחדור למוצב חיזבאללה ותחזור עם מחבל
מצייד לניצוד: חיזבאללה נדהם לגלות כמה הוא פגיע / פרשנות

פיצוץ מכונית תופת בעיר הרמל שבלבנון. טוויטר, צילום מסך
זירת הפיצוץ, הערב/צילום מסך, טוויטר

מדובר בעיר הנחשבת למעוז חיזבאללה, אשר מלחמת האזרחים בסוריה השכנה זלגה אליה. בתקופה האחרונה נורו משטח סוריה רקטות לעבר העיר, בתגובה למעורבותו של הארגון השיעי בקרבות לצד צבא אסד ובשל תמיכתו במשטר הסורי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פיגוע ברובע הדאחייה בביירות, ינואר 2014. רויטרס
פיגוע ברובע דאחייה בלבנון/רויטרס

השבוע דיווח העיתון הלבנוני "א-ליוואה" כי חיזבאללה החליט להעתיק את מגוריהם של רבים מבכיריו אל מחוץ למעוז של ארגון הטרור בביירות, רובע הדאחייה. על פי הדיווח, מדובר בצעד זמני שיימשך עד שבארגון ישתכנעו ביעילות הצעדים שנועדו להגביר את הביטחון בשכונה הדרומית, שסבלה רק בחודש שעבר משני פיגועי תופת.

כמה מכוניות ממולכדות התפוצצו באזור בחודשים האחרונים, בשורה של פיגועים קטלניים נגד אנשי חיזבאללה, כנקמה על מעורבות הארגון במלחמת האזרחים בסוריה. בחודש שעבר התפוצצה בעיר הרמל מכונית ממולכדת ושלושה בני אדם נהרגו. 40 אחרים נפצעו בשטח, שבו יש לחיזבאללה אחיזה ניכרת. בתחילת החודש שעבר נהרגו שישה בני אדם בפיצוץ מכונית ממולכדת בביירות, שבוע אחרי ששר האוצר הלבנוני לשעבר נרצח בפיצוץ בשיירתו. בחודש נובמבר 2013 נהרגו 23 בני אדם בפיגוע מול שגרירות איראן בביירות. ביולי התפוצצה מכונית נוספת ברובע הדאחייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully