וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל ירה ופצע אדם שהתקרב לסוללת כיפת ברזל באילת

כוח צה"ל זיהה את האיש מתקרב באופן חשוד לעבר הסוללה. לאחר ביצוע נוהל מעצר חשוד, פתחו החיילים באש לעברו ופצעו אותו קל-בינוני. הוא נלקח לבית חולים יוספטל. האירוע נחקר

צילום: רן שאולי, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ'

כוח צה"ל ירה היום (חמישי) בצהריים לעבר אדם חשוד שהתקרב לסוללת כיפת ברזל באילת – כך נמסר מהמשטרה המקומית. החשוד נפצע מהירי באורח קל עד בינוני ופונה לבית החולים יוספטל בעיר. האירוע נמצא בבדיקה של משטרת ישראל ושל צה"ל.

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי החשוד הגיע לאזור הסוללה, ולפתע החל להסתער לעברה בריצה. החיילים שהוצבו במקום פתחו בנוהל מעצר חשוד, שבסופו ירו לעברו, ופגעו בו באגן. על פי עדות אחד החיילים, החשוד צעק לעברם: "באתי להתאבד עליכם עם חגורת נפץ". גורם המצוי בפרטי המקרה מסר כי האיש ככל הנראה לוקה בנפשו.

עוד בוואלה! חדשות:
אחרי 3 שנים: העבריין יצחק אברג'יל נחת בישראל
איום על חייל חרדי: "פשוט המדים או שנפנה אותך מהדירה"
הבכיר הישראלי חשף: כך תתקוף ישראל מהחלל

סוללת כיפת ברזל באילת, 19 ביולי 2013. רן שאולי
סוללת כיפת ברזל באילת/רן שאולי

אתמול פתח פלסטיני באש אל עבר עמדת צה"ל סמוך להתנחלות עטרת ולכפר יברוד, מצפון-מזרח לרמאללה. הכוח שהיה במקום הגיב לעברו בירי והרג אותו. לא היו נפגעים בקרב החיילים.

מתחקיר ראשוני עלה כי כוח של גדוד קדם מפיקוד העורף שאייש עמדת שמירה במקום זיהה את המחבל פותח באש לעברם. הוא הספיק לירות 12 כדורים באמצעות נשק מאולתר שהיה ברשותו. הכוח הקפיץ למקום חפ"ק של גדוד 50 של חטיבת הנח"ל, וזה סגר את המקום במהירות, וירה לעבר המחבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully