וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני ירה לעבר עמדת צה"ל ליד רמאללה - וחוסל

פלסטיני חמוש הסתער והחל לירות על עמדת צה"ל סמוך להתנחלות עטרת. החיילים זיהו אותו והשיבו בירי. ההערכה הראשונית היא כי מדובר במחבל בודד שהגיע לבצע פיגוע התאבדות

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

פיגוע ירי סמוך לרמאללה: פלסטיני שפתח היום (רביעי) בירי אל עבר עמדת צה"ל סמוך להתנחלות עטרת ולכפר יברוד, צפונית-מזרחית לרמאללה, נורה ונהרג על ידי הכוח, שהשיב בירי. לא היו נפגעים בקרב החיילים.

מתחקיר ראשוני, עולה כי כוח של גדוד קדם מפיקוד העורף שאייש פילבוקס במקום זיהה את המחבל פותח באש לעברם. הוא הספיק לירות 12 כדורים באמצעות נשק מאולתר שהיה ברשותו. הכוח הקפיץ למקום חפ"ק של גדוד 50 של חטיבת הנח"ל, שסגר את המקום במהירות, וירה לעבר המחבל שהתמוטט על הרצפה.

עוד בוואלה! חדשות:
"תכנית קרי": בירה פלסטינית ב"מזרח ירושלים הערבית"
מסר אירופי לפלסטינים: "לא נתמוך בכם בכל מצב"
אבו מאזן: "מוכן לנוכחות צה"ל בגדה 3 שנים לאחר ההסכם"

נשק מאולתר ששימש פלסטיני שפתח בירי אל עבר עמדת צה"ל סמוך להתנחלות עטרת שבבנימין. ינואר 2014. הצלה יו"ש, מערכת וואלה! NEWS
למקום הוזעקו כוחות גדולים של צבא ומשטרה על מנת לשלול אפשרות של מחבל נוסף באזור. הנשק שנמצא אצל הפלסטיני/מערכת וואלה! NEWS, הצלה יו"ש

הפלסטיני ירה גם אל עבר הכביש הסמוך, בו נסעה במכוניתה אזרחית ישראלית תושבת ההתנחלות נווה צוף הסמוכה. במקביל להזעקת חיילי גדוד 50, הוזעק כוח רפואי על מנת לטפל במחבל, אך כעבור זמן קצר הוא מת מפצעיו. מבדיקה ראשונית אודות זהות המחבל התברר כי הוא עובד בארגון סיוע בינלאומי, ועל כן היה לו אישור לנוע באזור.

למקום הוזעקו כוחות גדולים של צבא ומשטרה על מנת לשלול אפשרות של מחבל נוסף באזור, ונחסמו כבישי הגישה לאזור. ההערכה הראשונית היא כי מדובר במחבל בודד שהגיע לבצע פיגוע התאבדות.

"היינו בנסיעה מעטרת לעפרה כשלפתע הנהג שאל אותי אם אני שומעת יריות", סיפרה דורית זהבי שנסעה באחד מכלי הרכב שנסע בכביש הסמוך בזמן הפיגוע, "פתאום התחלנו לשמוע קולות של ירי וצעקות, כנראה של החיילים. לפנינו נסע ג'יפ של צה"ל והנהג הבין שזה פיגוע, אז הוא מיד נמלט מהמקום ונסע במהירות קדימה. אני עדיין לא מעכלת את מה שקרה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully