וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשר שנות מאסר לאב מהבירה שניסה להרעיל את ילדיו

29.1.2014 / 11:46

תושב ירושלים הודה בחבלה בכוונה מחמירה במסגרת הסדר טיעון. הוא חתך את צינור הגז בבית, סגר החלונות - ונמלט. "הנאשם ביצע את מעשיו בנחת, בקור רוח ומתוך כוונה ברורה"

בית משפט המחוזי בירושלים גזר היום (רביעי) עשר שנות מאסר בפועל על תושב ירושלים בן 33, שהואשם בניסיון רצח של אשתו וילדיו, והורשע במסגרת הסדר טיעון בחבלה בכוונה מחמירה. הוא ניסה לגרום למותם של אשתו ושל ילדיו, בני 9 חודשים, שנתיים, שש ושבע, באמצעות הרעלה.

מפרטי כתב האישום, עולה כי במהלך חודש ספטמבר 2012, סמוך לשעה 2:00, חזר האב לביתו שבשכונת רמות בעיר, לאחר תפילת "סליחות" בכותל המערבי. הוא עבר בחדרי הילדים, כיסה אותם, סגר את חלונות הבית ולאחר מכן חתך את צינור הגז המחובר לתנור האפייה במטבח. לאחר שהבחין בריח הגז, נעל את הדלת ויצא מהבית. משם נסע לישיבה בה עבד כמנהל מטבח, ביצע מספר מטלות ונרדם במשרדי הישיבה. כשעה לאחר מכן, התעוררה אשתו מריחו החריף של הגז, סגרה את ברז הגז ואיווררה את הבית – ובכך הצילה את עצמה ואת ילדיה.

עוד בוואלה! חדשות:
"תכנית קרי": בירה פלסטינית ב"מזרח ירושלים הערבית"
חשד: אב היכה וכלא בתו בשירותים כ"שיטת חינוך"
הרמטכ"ל גנץ: "לא נוכל להרשות לעצמנו צבא מסכן"

הרכב השופטים כלל את סגן נשיא בית המשפט המחוזי השופט יעקב צבן, השופט רפי כרמל והשופטת רבקה פרידמן-פלדמן. הם כתבו בין היתר בהחלטתם: "מתיאור הדברים אשר הנאשם הודה בהם, עולה כי אין מדובר בדחף רגעי או בהתקף כלשהו ולא מדובר במעשים שנעשו מתוך אדישות. הנאשם הגיע לביתו בשעת לילה מאוחרת, ביצע את מעשיו בנחת, בקור רוח ומתוך כוונה ברורה, כאשר הוא מוודא את התוצאה הקשה שתיגרם ממעשיו על ידי סגירת כל חלונות הבית".

עוד טענו השופטים כי היה באפשרותו של האב להתחרט, לחזור לבית ולפתוח את החלונות לאחר ביצוע העבירה. "הנאשם לא עשה כן, אלא בחר להישאר בישיבה ולבצע מספר מטלות עד שנרדם. מעשים אלו מעידים על חומרה יתרה ועל רצינות כוונותיו בביצוע העבירה", נכתב בהחלטה. "מדובר במעשים בעלי פוטנציאל לגרימת נזק רב ביותר. די בניצוץ קטן כדי לגרום לפיצוץ עז. למזלו של הנאשם, על אף מעשיו ולא בזכותם, לא נפגע איש פיזית משאיפת הגז ולא אירע פיצוץ שיכול היה לפגוע באשתו וילדיו של הנאשם או בדיירים אחרים המתגוררים בבניין ובסמוך לו", הוסיפו השופטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully