וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אב היכה וכלא בתו בשירותים כ"שיטת חינוך"

29.1.2014 / 10:18

תושב ירושלים בן 34 נעצר לאחר ששכן הזעיק את המשטרה לבית, בעקבות צעקות של בת 3 שבקעו מהמקום. "הוא אמר לשוטר: 'אין עבירה לתת סטירה למי שלא מקשיב ולנעול דלת בשירותים'"

הארכת מעצר לאב החשוד בהתעללות בביתו. ינואר 2014. טלי מאייר
סיפר בחקירתו כי כך הוא נוהג לחנך את ילדיו. האב החשוד מובא לדיון בהארכת מעצרו, היום/טלי מאייר

משטרת ירושלים עצרה אתמול (שלישי) תושב העיר בן 34 בחשד שהתעלל לאורך תקופה ממושכת בבתו בת השלוש – כך נודע לוואלה! חדשות. החשוד, אב לשתי בנות, סיפר בחקירתו כי כך הוא נוהג לחנך את ילדיו – להכות אותם ולנעול אותם במשך שעות בשירותים, ללא אור.

המקרה התגלה לאחר שאמש שמע אחד השכנים צעקות ובכי של ילדה הבוקעים מביתו של החשוד ומיד הזעיק את המשטרה. שוטרים מתחנת לב הבירה הגיעו לדירה, שם מצאו את בת השלוש כלואה בחדר השירותים, בוכה, כשעל גופה סימני אלימות. השוטרים סיפרו כי אביה עמד מחוץ לתא וצעק: "אני אדאג שאת תישארי שם כל הלילה". במשטרה ינסו כעת לבדוק כמה זמן סבלה הבת הקטנה משיטת החינוך של האב, אם יש מעשים נוספים שלא סיפר עליהם ואם גם הבת הנוספת סבלה מאותה התעללות.

הבוקר הובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בבירה. באופן חריג, ומשום נסיבות המקרה, המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשבעה ימים, כנהוג במקרים של התעללות חמורה. ואולם, בית המשפט החליט לשחרר את החשוד למעצר בית בכפוף להפקדה כספית ותוך עיכוב ההחלטה, משום ערעור של המשטרה לבית המשפט המחוזי.

בדיון אמר נציג המשטרה, רס"מ אבי שבתאי: "כשהגיעו השוטרים לדירה, הם מצאו ילדה כבת שלוש נמצאת בתוך שירותים ובוכה. הדלת סגורה ואין אור בתוך השירותים. היא סימנה לשוטרים שכנראה האבא מכה אותה וכך הבנתי מדוח הפעולה". לדבריו, "האבא אמר לשוטר, 'מה הבעיה בזה שאני מחנך את הילדים? אין בזה עבירה לתת סטירה למי שאינו מקשיב ולנעול דלת בשירותים. זה אחת מדרכי החינוך שלי'. צריך לבדוק מה קורה בתוך הבית הזה הדברים על פניו נראים חמורים מאוד".

עוד בנושאי משפט ופלילים:
נער נדקר באשדוד: "בגלל ריב על בחורה בפייסבוק"
פרשת הזמרים והקטינות: "צריך להוקיע את אייל גולן"
4.5 שנות מאסר לחרדי שביקש לרגל עבור איראן

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully