וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקירת הנער באשדוד: "בגלל ריב על בחורה בפייסבוק"

רמי שני

28.1.2014 / 18:30

ארבעה נעצרו בחשד למעורבות בדקירת הנער בן ה-15, שנפצע בינוני. חבריו לספסל הלימודים טוענים כי הוויכוח בין הצדדים, שהסתיים במגרש החניה של בית הספר, החל ברשת החברתית

צילום: בני ואינר, דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד

במשטרה מעריכים כי הקטטה הבוקר (שלישי) באשדוד, שבה נער בן 15 נדקר בבטנו שלוש פעמים, התפתחה על רקע רומנטי. מהחקירה עולה כי החשודים תיאמו מפגש עם הנער שנדקר, בעקבות קשר שניהל עם נערה בת גילם. לפי החשד, הם המתינו לו במגרש החנייה של בית הספר, שאינה נראית לעין מתא המאבטח, ושם התפתח ויכוח שהתלהט וגלש לקטטה אלימה בה דקר אחד התוקפים את הנער. הוא הועבר לקבלת טיפול רפואי בבית החולים קפלן ברחובות ומצבו מוגדר בינוני. שניים מהמעורבים נמלטו מהמקום אך נעצרו כעבור כמה שעות על ידי המשטרה, ושניים נוספים נעצרו בשעות הצהריים. מעצרו של אחד מהם, נער בן-13, הוארך עד מחר.

בקרב תלמידי בית הספר רווחת הדעה כי הוויכוח החל בעמודי הפייסבוק האישיים של המעורבים בקטטה, ומשם הריב התפתח לעימות פיזי במגרש החנייה. חקירת שוטרי משטרת אשדוד במרחב לכיש של המשטרה מתמקדת בשעות אלו בבנייה של תמונת אירוע ואיסוף פרטים על אודות המעורבים.

עוד בוואלה! חדשות:
מה הקשר בין רשת "אורט" לישיבה קיצונית ביצהר?
חשד: מורה לספורט צילם את תלמידותיו מתפשטות
התלמיד החשוד שחתך אוזן חברו נעצר; "לא התכוון"

נער נדקר בכניסה לבית ספר באשדוד, ינואר 2014. דייב בוימוביץ'
התלמידים מעריכים כי הוויכוח בין הצדדים החל בפייסבוק. מקום הדקירה, הבוקר/דייב בוימוביץ'

אשר ארביב ונחום דוד, פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום וטיפלו בנער, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו ברחוב נער כבן 15 שוכב על הכביש סמוך לכניסה למוסד החינוכי. הוא היה פצוע עם כמה דקירות בפלג גופו העליון ובהכרה מלאה, וניתן היה לתקשר אתו. במקום הייתה המולה והנער היה מאוד נסער. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותו תוך כדי טיפול לבית החולים קפלן כשמצבו מוגדר בינוני".

מנכ"לית משרד החינוך, מיכל כהן, התייחסה לאירועי האלימות בין כותלי בית הספר בימים האחרונים. "אירועים אלה מחייבים אותנו כחברה וכאנשי חינוך לעצירה, לחשיבה ולהתערבות מידית. עלינו להתגייס, בשיתוף עם התלמידים וההורים, ולקרוא לגילוי אחריות אישית וחברתית", אמרה.

  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully