וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלמיד החשוד שחתך אוזן חברו נעצר; "לא התכוון"

27.1.2014 / 20:27

על אף שקורבן התקיפה נפצע באורח קל, במשטרה מתייחסים בחומרה לאירוע. הנער החשוד, שנעצר לאחר שנערכו אחריו חיפושים, יובא לדיון בהארכת מעצרו. "ילד בן טובים", אמר סנגורו

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

הנער שנפצע הבוקר (שני) בקטטה בבית הספר גימנסיה הרצליה בתל אביב שוחרר לביתו לאחר שקיבל טיפול רפואי במקום. עם זאת, במשטרה מתייחסים בחומרה לאירוע, במהלכו דקר אחד התלמידים את חברו באוזנו באמצעות מספריים, וצפויים לבקש להאריך את מעצרו של הנער החשוד בדקירה. כעת מתברר כי בבית הספר הזעיקו את מד"א, אך לא דיווחו על האירוע למשטרה, שלמדה עליו באמצעות בית החולים. מנהל בית הספר מסר כי מיד התקשרו בבית הספר להורי התלמיד שהותקף והמשטרה הוזעקה למקום.

לעיני התלמידים והמורה: חתך את אוזנו של תלמיד - ונמלט

האירוע התרחש באחת מכיתות ט', בתחילתו של שיעור לעיני המורה והתלמידים. תלמיד מהכיתה המקבילה נכנס למקום והחל בחילופי דברים עם תלמיד אחר. בשלב מסוים אחז בידיו מספריים והניף אותן לעבר פניו של תלמיד שישב בכיתה. כתוצאה מכך נפצע התלמיד קלות באוזנו והחל לדמם. התלמיד הדוקר נמלט מהמקום.

ביה"ס הגימנסיה הרצליה, תל אביב. ינואר 2014. יותם רונן
המשטרה שמעה על האירוע רק מבית החולים/יותם רונן

התלמיד שנדקר פונה לבית החולים איכילוב בעיר, שם טופל כאמור ושוחרר. משטרת תל אביב פתחה בחיפושים אחר הנער החשוד בדקירה, אך עד שהחלו בכך חלפו דקות יקרות, שכן רק לאחר שהנער הגיע לבית החולים, דווח למשטרה על המקרה. הנער החשוד בדקירה אותר לבסוף בבית קרובי משפחתו בשרון והגיע להיחקר בתחנת המשטרה לב תל אביב, יחד עם אמו. הוא צפוי לבלות את הלילה במעצר ומחר יובא לבית המשפט לנוער בתל אביב, לדיון בהארכת מעצרו.

עו"ד ניר ליסטר, סנגורו של הנער החשוד, אמר: "מדובר בילד בן טובים, ילד טוב שלא הסתבך מעולם בפלילים ולמעשה הוא זה שהותקף על ידי הנער השני וככל הנראה, במקרה הנער השני נשרט ממספריים שהיו למרשי ביד, הוא לא התכוון לתקוף. הוא מצטער, לא הייתה לו כוונה פלילית וחבל שהמשטרה עצרה את הילד הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully