וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי מסכות, עם קמטים: ברלוסקוני נחשף כ"פרש הגאה"

ראש הממשלה לשעבר, בן 77, הצטלם ללא איפור למגזין של ה"סאנדיי טיימס". המטרה: להציג חזות חדשה מול יריבו העולה והנואם המרהיב מתיאו רנצי, הזומם לכבוש את ראשות הממשלה

מנהיג המפלגה הדמוקרטית מתאו רנצי. רומא, ינואר 2014. רויטרס
מתיאו רנצי, ראש העיר הצעיר של פירנצה, ואויבו החדש של ברלוסקוני/רויטרס

ראש הממשלה לשעבר של איטליה, סילביו ברלוסקוני, ידוע בניתוחים הפלסטיים הרבים שעבר, החל ממתיחות פנים וכלה בהשתלות שער. לכן, רבים הופתעו כשהוא הסכים להצטלם במלוא קמטיו, וללא כל איפור. תחת הכותרת "סילביו ברלוסקוני אחרי הנפילה", נראה ראש הממשלה לשעבר, בן 77, על שער מגזין סוף השבוע של ה"טיימס" הבריטי.

בתקשורת האיטלקית התפעלו מהתצלום של הצלם פול סטוארט. העיתון איל ז'ורנלה, הנמצא בבעלות אחיו של ברלוסקוני, שיבח: "איל קבליירה (הפרש) גאה בגילו. הוא הסיר את המסכה מכיוון שהוא אינו זקוק עוד למסכות. האויב שונה, ואין צורך באיפור זהה".

אולם מרבית כלי התקשורת לא התעלמו מההנחה כי התצלום מהווה חלק ממתקפת היח"צ נגד הכוכב העולה בפוליטיקה המקומית: מתיאו רנצי, ראש העיר הצעיר של פירנצה. רנצי, בן 39, עומד כעת בראש המפלגה הדמוקרטית של השמאל-מרכז, ומנסה לסלול את דרכו לראשות הממשלה.

ברלוסקוני הודח מהפרלמנט אחרי שהורשע בהעלמות מס והוא עומד לדין בשלל פרשות חמורות אחרות. ואולם, הוא הצליח להגיע לעסקה פוליטית לשינוי שיטת הבחירה עם רנצי, יריבו הצעיר, שרבים רואים בו רטוריקן מצוין כמוהו. השניים מנסים, יחד, לחסל את המפלגות הקטנות, כדי להגדיל את כוחם על חשבונן.

בעיתון קוריירה דלה סרה נכתב כי ברלוסקוני מבין שבשל עלייתו של רנצי, הוא אינו יכול להשתמש עוד באותה האסטרטגיה שבה נעזר כדי לחסל את יריביו הפוליטיים בעבר.

בשבוע שעבר פתחה התביעה במילאנו בחקירה חדשה נגד ברלוסקוני, בחשד ששיבש ראיות במשפטה של נערת הליווי המרוקנית כרימה אל-מחרוג' ("רובי"). בשנה שעברה הוא נידון לשבע שנות מאסר אחרי שנמצא אשם בשידול לזנות של הצעירה במסגרת "מסיבות חשק" שניהל בווילה המפוארת שלו.

כותרות נוספות מהעולם
"מסיבות החשק" של קדאפי: פורנו במרתף ואונס בנות 14
אב מהונג קונג: 130 מיליון דולר למי שיינשא לבתי הלסבית
תיעוד: סבתא ונכד שרדו פגיעה ממכונית שנסעה לאחור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully