וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתיעוד: סבתא ונכד שרדו פגיעה קטלנית ממכונית

ילד בן חמש וסבתו ממדינת המחוז גויאס תועדו בעת שמכונית התקרבה לעברם במהירות ופגעה בהם. רגע לאחר מכן, השניים קמו ועזבו את המקום. הנכד: "זה היה נס מאלוהים"

צילום: סרטון שהועלה לרשת, עריכה: יותם בן-דוד

וילמה תאודורו דו נסימנטו, תושבת מדינת המחוז גויאס שבברזיל, לא האמינה כי טיול שגרתי עם נכדה חואן פדרו בן החמש סמוך לביתה, עלול היה להסתיים באסון. בזמן שהסבתה והנכד צעדו לצד המדרכה, מכונית הגיחה מקצה הרחוב, פגעה בהם בעוצמה והטיחה אותם על הקרקע. למרבה המזל, דו ניסמנטו ונכדה לא ספגו פגיעות משמעותיות, וקמו על רגליהם שניות ספורות לאחר התאונה. רשת "סקיי ניוז" פרסמה היום (שישי) תיעוד של רגע הפגיעה.

בתיעוד ממצלמת אבטחה שמוצבת ברחוב, נראתה מכונית מסוג שברולט מגיחה מקצה הרחוב, מתנגשת במכונית חונה ופוגעת בסבתא ובנכד שצעדו סמוך למדרכה. דו ניסמנטו, שהבחינה במכונית השועטת לעברם, אחזה בידו של נכדה, וניסתה להימלט ללא הצלחה. הנכד בן החמש, שנשכב תחת גלגלי המכונית, התאושש מיד וקם על רגליו, בעוד שסבתו המשיכה לשכב כמה רגעים נוספים.

תיעוד: ילד וסבתו נדרסים על ידי מכונית ויוצאים ללא פגע. מערכת וואלה! NEWS
הסבתא ונכדה ברגע התאונה/מערכת וואלה! NEWS

לאחר שהתאוששה, סיפרה הסבתא כי "ראיתי את שתי המכוניות פוגעות אחת בשניה, וניסיתי לא לעמוד בדרכן, אבל לא היה לי זמן". לדבריה, "כשהמכונית הלבנה נסעה על הגב שלי, לא ראיתי שום דבר". נכדה בן החמש אמר כי "זה היה נס מאלוהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully