וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קים הוציא להורג את כל משפחתו של דודו ג'אנג

סוכנות הידיעות של דרום קוריאה דיווחה כי הדיקטטור מהצפון השלים את הנקמה בדודו, וחיסל גם את צאצאיו ואת אחייניו, בהם שני שגרירים. לדיווח אין אישור ממקורות אחרים

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

שליט קוריאה הצפונית, קים ג'ונג-און, הוציא להורג את כל משפחתו של דודו, בהם ילדים ודיפלומטים בכירים - כך דיווחה הבוקר (ראשון) סוכנות הידיעות של קוריאה הדרומית, יונהאפ. לדיווח אין אישור ממקורות אחרים.

הדיווח מצטט "מקורות מרובים", לפיהם קים הורה להוציא להורג את בניו, בנותיו ונכדיו של הדוד ג'אנג סונג-תאק, שהואשם בבגידה במולדת. נטען כי קרובים נוספים שהוצאו להורג הם אחותו של הדוד, ג'אנג קיי-סון, ובעלה, השגריר בקובה ג'ון יונג-ג'ין. כמו כן דווח כי אחיינו של הדוד, השגריר במלזיה ג'אנג יונג-צ'ול, הוצא להורג עם שני בניו הקטנים. לפני הדיווח, הקבוצה נקראה לפיונגיאנג בתחילת החודש שעבר, ולאחר מכן הוצאה להורג. כמה קרובי משפחה רחוקים יותר נשלחו למעצר במחנות כפייה.

שליט קוריאה הצפונית קים ג'ונג-און. ינואר 2014. סוכנות הידיעות של קוריאה הצפונית, אתר רשמי
קים ג'ונג און בשיחה עם קציניו, בשבוע שעבר בפיונגיאנג/אתר רשמי, סוכנות הידיעות של קוריאה הצפונית

יותר מחודש אחרי שחוסל, המסתורין סביב הוצאתו להורג של דודו של קים ג'ונג און מסרב להתפוגג. לפי ההודעה הרשמית של המשטר בפיונגיאנג, הדוד חוסל בשל "עבירות פליליות נוראיות שהדמיון אינו יכול לשאת". הוא תואר כ"אדם הגרוע מכלב" ויוחסו לו מעשים "שזיהמו את השלטון ופילגו אותו". ואולם, לאחר מכן גברו ההערכות כי הסיבה לסילוקו הייתה דווקא סכסוך כלכלי בצמרת השלטון.

לפני כמה שבועות, נפוצה ידיעה לפיה הדוד ג'אנג סונג-תאק חוסל בדרך יצירתית במיוחד, ונטען כי הוא הושלך לכלוב ובו להקת כלבים מורעבים. מאוחר יותר התברר כי מקור הדיווח היה בצהובון סאטירי.

עוד בנושא
"קים היה שיכור כשהורה על סדרת ההוצאות להורג"
קים על דודו שהוצא להורג: "הוא היה זוהמה פלגנית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully