וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעיית יו"ר הכנסת אדלשטיין הלכה לעולמה בגיל 63

24.1.2014 / 12:23

טטיאנה אדלשטיין, פעילה לעידוד עלייה, מתה בתום מאבק ממושך במחלה קשה. הלווייתה תתקיים היום בשעה 13:00 בגוש עציון. ח"כ ריבלין: "ידעה להילחם על כבודו של העם היהודי"

טטיאנה אדלשטיין, רעייתו של יושב ראש הכנסת יולי אדלשטיין, הלכה הלילה (שישי) לעולמה לאחר מאבק ממושך במחלה קשה – בת 63 הייתה במותה. אדלשטיין הייתה פעילה לעידוד העלייה לישראל ומורה לעברית בברית המועצות וכן בישראל. היא עבדה כמהנדסת ברשות התעופה האזרחית. אדלשטיין הייתה נשואה ליולי 33 שנים והיא הותירה אחריה שני ילדים. הלווייתה תתקיים היום בשעה 13:00 בבית העלמין באלון שבות שבגוש עציון.

עוד בוואלה! חדשות:
שולמית אלוני הלכה לעולמה בגיל 85
צפו בתיעוד: סבתא ונכד שרדו פגיעה קטלנית ממכונית
מתמסד: חמאס הופך לרשות הפלסטינית

חבר הכנסת ראובן ריבלין (הליכוד-ביתנו) פרסם הודעת הספד בעקבות מותה של אדלשטיין. "חודשים רבים ידענו על סבלה הרב של טניה אדלשטיין, שהלכה הבוקר לעולמה, והצטערנו עם יולי אדלשטיין על הסבל והקשיים שהיא עוברת", כתב בהודעה.

יושב ראש הכנסת יולי אדלשטיין בהשבעת הממשלה, מרץ 2013. מור שאולי
יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין/מור שאולי

"בימים לא פשוטים אלה, נשא יולי את צערו האישי תוך שהוא מתפקד כיושב-ראש הכנסת בהמרצתה הרבה של טניה, חרף מחלתה הקשה. כאישה שידעה להילחם על כבודו של העם היהודי, טניה תמכה ביולי ולא רצתה שסבלה וכאבה יטרידו אותו במחויבותו בתפקיד ממלכתי", הוסיף ריבלין. לדבריו, "הכרתי את טניה כאישה ציונית ופעילת עליה, שעמדה לצד בעלה בהיותו אסיר ציון ובדרכו הציבורית כאן בישראל. יהי זכרה ברוך".

"המטה הלאומי בליכוד משתתף בצערו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין עם פטירת אשתו טניה לאחר מחלה קשה" נכתב בהודעה מטעם הליכוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully