וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבה בפייסבוק "שרדתי 3 פיגועים", ונהרגה ברביעי

לפני שבועיים בלבד כתבה מריה בת ה-18 מביירות בפייסבוק: "זו הפעם השלישית שאני ניצלת מפיגוע, אני לא יודעת אם אני אשרוד אחד נוסף". אמש נהרגה בפיצוץ כשישבה בבית קפה

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

בשניים בינואר, אחרי שמכונית תופת התפוצצה בשכונת חארת חריכ בדרום ביירות, כתבה מריה ג'אווהרי בת ה-18, תושבת האזור, בעמוד הפייסבוק שלה: "זו הפעם השלישית שאני ניצלת מפיגוע, אני לא יודעת אם אני אשרוד את הרביעי". אתמול(שלישי) בשעות הצהריים, שבועיים בלבד לאחר מכן, נהרגה ג'אווהרי בפיצוץ הקטלני שאירע בלב מעוז חיזבאללה.

ג'אווהרי ביקשה ליהנות מהפסקה קצרה מעבודתה בתור מוכרת נעליים, ונכנסה לבית קפה סמוך – אולם אז התפוצצה מכונית התופת, נהוגה בידי מחבל מתאבד. פרט לצעירה הלבנונית, נהרגו שלושה נוספים ו-31 נפצעו – בהם רבים באורח קשה. "היא הייתה בחורה אכפתית, אהבה מוזיקה ואהבה את החיים", ספדה לה חברתה.

עוד בנושא
הפתעה מעבר לגבול: מי הניף דגל ישראל במוצב חיזבאללה?
"הסיוט של חיזבאללה": לוחמי אגוז מוכנים לקרב
חבר מפתיע במלחמה בג’יהאד

מריה ג?ווהארי שנהרגה בפיגוע בלבנון, ינואר 2014. עמוד הפייסבוק של ג'ווהארי, צילום מסך
ג'אווהרי/צילום מסך, עמוד הפייסבוק של ג'ווהארי

כמו בפיגועים הקודמים שפקדו את לבנון בשבועות האחרונים, מותה הטרגי של ג'אווהרי גרר הדים בציבור וברשתות החברתיות על המצב הבלתי נסבל ברחובות בירת לבנון, שגובה את חייהם של בני נוער חפים מפשע. תמונותיה של הנערה הופצו ברחבי הרשת וגררו תגובות צער של רבים.

בסוף החודש שעבר התפרסם סיפורו של מוחמד א-שועאר, נער לבנוני בן 16 שהצטלם ברקע מכונית התופת בביירות רגעים ספורים לפני שהתפוצצה בחודש דצמבר והביאה למותם של שבעה בני אדם, בהם השר לשעבר מוחמד שאטח. מותו של א-שועאר, כמו גם מותה של הצעירה היום, סוקר בהרחבה באתרי החדשות בלבנון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מריה ג?ווהארי שנהרגה בפיגוע בלבנון, ינואר 2014. עמוד הפייסבוק של ג'ווהארי, צילום מסך
"זו הפעם השלישית שאני ניצלת מפיגוע". עמוד הפייסבוק של הנערה הלבנונית/צילום מסך, עמוד הפייסבוק של ג'ווהארי

"אנחנו באים לשכונה הזאת כל הזמן. אנחנו פתוחים עם כולם – שיעים, סונים, מרונים, נוצרים – זה לא משנה בכלל, כולנו משפחה אחת", אמר אחד מקרובי ההרוגים בפיגוע. "דם סוני מתערבב דם שיעי. טרוריסטים, נכשלתם – ואל תנסו זאת שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully