וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות עלו לקבר של שרון בתום השבעה

אחרי כמה ימים שבהם מאות בני אדם, פוליטיקאים, אנשי צבא ואזרחים, פקדו את קברו של ראש הממשלה לשעבר, עלו בני משפחתו לקבר הטרי בגבעת הכלניות

עולים לקברו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון בגבעת הכלניות, ינואר 2014. דייב בוימוביץ'
קברו של שרון בגעת הכלניות, בשבוע שעבר/דייב בוימוביץ'

השבעה על ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון הסתיימה בסוף השבוע ועשרות בני אדם הגיעו הבוקר (ראשון) יחד עם בני משפחתו לקברו בגבעת הכלניות שבחוות שקמים. לאורך השבוע פקדו מאות בני אדם, בהם פוליטיקאים, אנשי צבא ואזרחים, את קברו של שרון, שהלך לעולמו בסוף השבוע שעבר.

בין המבקרים במקום בשבוע האחרון היו עשרות נכבדים בדואים, שערכו טקס זיכרון לראש הממשלה המנוח בחלקת הקבר מכוסת הזרים, והתכנסו לאחר מכן לשיחה עם בניו, עמרי וגלעד. "אני נדהם כל פעם מחדש איזו תעוזה הייתה לו", סיפר מוטי, שהיה קצין צעיר במלחמת יום הכיפורים. "מי חשב על הדברים בראייה שלו? הוא מצביא, לא פחות".

גם תת-אלוף (במיל') אריה קרן מאשקלון, שהיה במחיצת שרון מאז ימי מבצע סיני, ביקר בקבר וסיפר: "היינו בקרבות עזה במהלך המבצע. במלחמת ששת הימים היינו ברמה. בהתשה וביום כיפור היינו בסיני. אני פיקדתי על חטיבה 500 ביום כיפור והיה לנו חלק בצליחת התעלה". אחת הבאות הנוספות סיפרה: "הוא התעניין בנו, בכל אחד מאתנו, כשעבדנו במחיצתו כשהיה שר החקלאות".

עוד על מותו של שרון:
פוקדים את קבר של שרון: "התעניין בכל אחד מאיתנו"
בהלוויית שרון – מבחן הגודל דווקא לא קובע
"חזרת הביתה": מניין שאב גלעד שרון השראה להספד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully