וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השליכה את בתה מידיה רגע לפני שנדרסה למוות

אוליביה דאן, מורה בת 31 מדבלין באירלנד, צעדה ברחוב כשבתה בת החמישה חודשים על ידיה. לפתע הגיח רכב שנסע במהירות לכיוונה. היא השליכה את הבת ששרדה, ונהרגה בהתנגשות

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'
אוליביה דאן מאירלנד, הצילה את בתה התינוקת  בת החמישה חודשים רגע לפני התנגשות מכונית ונהרגה בעצמה. מתוך ה-Mirror, צילום מסך
התחתנו לפני שנה וחצי. אוליביה וקירן/צילום מסך, מתוך ה-Mirror

תושיה של אמא שהסתיימה בטרגדיה: אוליביה דאן בת ה-31 מדבלין שבאירלנד הצילה את בתה התינוקת כשהשליכה אותה מידיה, שניות לפני שמכונית התנגשה בה וגרמה למותה. ב"מירור" הבריטי דווח כי אוליביה, מורה בבית ספר יסודי בעיר, צעדה ביום שישי לכיוון ביתה ברחוב הראשי של העיר לאחר שערכה קניות כשלפתע הגיחה מכונית שנהגה איבד שליטה והתקרבה אליה במהירות. ממש הרגע האחרון, זרקה אוליביה את בתה אייב?ה, נפגעה על ידי כלי הרכב ומאוחר יותר מתה מפצעיה.

עוד בחדשות:
בפעם השלישית תוך שבוע: צה"ל תקף מטרות ברצועת עזה
מתגבש הסדר? וינשטיין ייפגש עם פרקליטי פינטו
המשבר בסוריה: האופוזיציה תשתתף בוועידת השלום

בעלה של אוליביה ואבי תינוקה, קירן, שעבד סמוך למקום התאונה הבחין בהתרחשות בחוץ ורץ למקום התאונה - רק כדי לראות שמדובר באשתו ובתו. עד שהגיע, נקבע מותה של אוליביה והבת פונתה באמבולנס לבית החולים לילדים ברחוב סמוך. הנהג הפוגע פונה אף הוא לבית חולים כשהוא סובל מפגיעות "שאינן מסכנות חיים". המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

חבר של המשפחה סיפר כי אבי המשפחה נמצא במצב נפשי קשה ביותר. "הוא היה כל כך מאושר, הכל הסתדר להם לטובה. לא מזמן נולדה אייבה והם היו 'בשמיים'". גם אמו של האב אושפזה עם הישמע הבשורה הקשה על התאונה. "אמו של קירן התמוטטה ונלקחה לבית החולים כדי להתאושש", אמר חבר המשפחה שהוסיף: "כולנו בהלם, חגגנו את חתונתם רק לפני שנה וחצי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully