וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע טירוף: רצח שכנתו, אכל החתול והטביע בת הזוג

תושב קונסטנץ בגרמניה חנק את שכנתו הקשישה ואז תיעד עצמו צולה את חיית המחמד שלה ואוכל אותה עם פירה. בהמשך הרג את זוגתו באמבטיה והמשיך לגור בביתה, אנס שתי נשים, ונעצר

מסע טירוף של איש אחד הסתיים במותן של שתי נשים – וחיה אחת: בית משפט בדרום גרמניה הרשיע ביום חמישי האחרון את דניאל ס., תושב העיר קונסטנץ שעל גבול שוויץ, ברציחתן של שתי נשים ובאונס של שתי אחרות.

המקרה המחריד הראשון היה בינואר 2012, אז נכנס האיש בן ה-33, ששם משפחתו לא פורסם, לביתה של שכנתו בת ה-70. לאחר שחנק אותה למוות באמצעות שקית ניילון, פנה לחתול שלה, והחל להכות אותו עם אלת בייסבול עד שמת. אז, לפי התובע המחוזי אוטו רודינג, הוא צלה את בעל החיים ואכל אותו עם פירה. הוא אף תיעד את המעשה האכזרי בטלפון הנייד שלו.

עוד חדשות מהעולם:
פעוט סקוטי שנעדר נמצא מת; אמו חשודה ברצח
הודו: חשפה את הרומן של בעלה השר - ונמצאה מתה
תחתונים ברכבת, חזירים אצל מרקל: תמונות השבוע

חתול מעבר לגדר עץ. ShutterStock
החתול הוכה למוות עם אלת בייסבול/ShutterStock

אולם כאן לא הסתיימו מעשיו המטורפים של האיש, אב לשניים שעבד כפועל בתחום המתכות. חצי שנה אחר כך הוא מאס בבת זוגו, אישה בשנות ה-50 לחייה, והטביע אותה למוות באמבטיה. זה לא הפריע לו להמשיך להתגורר בביתה לאחר המעשה.

על המעשים המזוויעים נודע רק לפני כשנה, לאחר שאנס שתי נשים שהכיר. התובע רודינג אמר לעיתון "דה לוקל" כי "הוא איים על אחת מקורבנותיו, אמר לה שאם לא תעשה כדברו, הוא יהרוג אותה כפי שעשה לחתול". אחת מהן הצליחה להימלט מידיו ומיהרה להזעיק את המשטרה.

לאחר שנעצר, הוא הודה במעשי האונס וסיפר גם על הרציחות, וציין כי תכנן לרצוח באותו לילה גם את שתי הנאנסות. מאוחר יותר חזר בו מהודאתו. למרות זאת, הוא הורשע ברצח, אונס, התעללות גופנית בנסיבות מחמירות ופגיעה מסכנת חיים. "הנשים עצבנו אותו, הוא הרגיש שהוא חייב להיפטר מהן", כתב השופט בהכרעת הדין. התובע ציין כי בית המשפט "לא מצא אותו סובל מבעיה נפשית".

(עדכון ראשון: 20:53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully