וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט סקוטי שנעדר נמצא מת; אמו חשודה ברצח

האמא דיווחה למשטרה שבנה נעלם ממיטתו בלילה, והזניקה מאות שוטרים ומתנדבים שסרקו את אזור מגוריו במשך 48 שעות. לאחר שגופתו נמצאה, היא נעצרה בחשד למעורבות ברצח

חיפושים אחר מיכאל קולר בן ה-3 שנעדר בסקוטלנד, 17 בינואר 2014. רויטרס
בחיפושים הנרחבים אחרי מיכאל סייעו גם כלבי גישוש/רויטרס

בבוקר יום רביעי האחרון התקשרה רוזדיף קולר, בת 33, למשטרת סקוטלנד ודיווחה שבנה בן ה-3, מיכאל, נעלם. אתמול (שישי) בבוקר היא נעצרה בחשד למעורבות ברצח במהלך פשיטה שערכה המשטרה על בית אחותה במחוז פיף, לאחר שגופתו של הפעוט נמצאה.

עוד חדשות מהעולם:
הגיבור המפתיע: חתול הציל את בעליו משריפה
פוטין: "הומואים באולימפיאדת החורף צריכים להתרחק מילדים"
"הולנד בוגד כבר שנתיים, מבלה בדירה בפריז"

מיכאל נראה לאחרונה על ידי משפחתו ביום רביעי בערב, בסביבות השעה 21:00 (שעון מקומי), כאשר הוא הלך לישון במיטתו. הוא נהג לחלוק בדרך כלל את חדר השינה שלו עם אחותו התאומה, אשיקה, אבל באותו לילה היא הייתה בחדר אחר כיוון שמיכאל חש ברע. לפי הדיווח שמסרה האם למשטרה, כאשר היא הלכה להעיר את מיכאל, היא גילתה שהוא איננו. עוד היא סיפרה כי היא הייתה מבועתת לגלות שהוא נעלם ממיטתו במהלך הלילה.

התרעה על כך שפעוט נעדר הופצה בכל בריטניה, ותמונתו של מיכאל פורסמה על שלטי חוצות ברחבי המדינה. במבצע חיפוש נרחב אחר הפעוט סרקו שוטרים מלווים בכלבי גישוש בפארקים, שיחים וגינות, כשבמקביל, משמר החופים של אדינבורו ערך סריקות ברצועת החוף הצפונית. כמו כן השתתפו בחיפושים מאות מתנדבים מתושבי המקום. אתמול בבוקר, צוותי חיפוש סרקו את ביתה של האם, ושוטרים בדקו בפחי הזבל ובצמחייה הסובבת את הבניין.

לפי המשטרה, היה קיים חוסר ודאות בנוגע למקום האחרון שבו נראה הפעוט בידי אדם אחר מחוץ למשפחתו. לפני גילוי הגופה, אמר סגן מפקד המשטרה בעיר אדינבורו, מלקולם גרהאם, כי קיים "חשש למוות" שנוגע למה שאירע למיכאל ושזו "אפשרות סבירה" שהוא היה קורבן לפשע נתעב. "הוא נראה לאחרונה ביום רביעי בלילה עם אימו ואחרי כל העבודה שעשינו לא יכולנו למצוא אף סימן למיכאל", אמר. "זו אפשרות סבירה שמיכאל עזב את הבית מרצונו. אולם זו אפשרות סבירה שהוא היה קורבן של מעשה פלילי. כל הסיפור נחשף, ועוד ייחשף, במלואו".

כשהוא נשאל מתי נראה לאחרונה הפעוט בציבור, הוסיף גרהאם: "שרטטנו ציר זמן של מהלכיו. יש נקודה על ציר הזמן של המקום שבו הוא נראה לאחרונה על ידי אנשים אבל אני לא יכול להתייחס לפרטים האלה".

חיפושים אחר מיכאל קולר בן ה-3 שנעדר בסקוטלנד, 17 בינואר 2014. רויטרס
כוחות משטרה גדולים סרקו אחר מיכאל/רויטרס

לפני ההיעלמות, עלה בחקירת המשטרה כי מיכאל נראה לאחרונה בגן הילדים "פלורה סטיבנסון" באדינבורו עוד לפני חג המולד. בדרך כלל מיכאל היה נוכח בגן הילדים בכל יום ביחד עם אחותו, אולם מוריו של הפעוט סיפרו כי לא ראו אותו בגן במשך כמעט חודש משום שסבל מזיהום בחזה. אישה אחת אמרה למשטרה כי ראתה את האם לוקחת את אשיקה ביום רביעי בבוקר אל הגן, אולם מיכאל לא היה עמה.

גופתו של מיכאל התגלתה על ידי המשטרה אתמול סמוך לחצות. בשעה 1:00 לפנות בוקר כונסה מסיבת עיתונאים דרמטית שבה הודיעה משטרת סקוטלנד על הגילוי, ובכך הביאה לסיום 48 שעות של חיפושים קדחתניים אחרי מיכאל.

"אני יכול לאשר שגילינו את הגופה של הילד הקטן קצת לפני חצות. הודענו למשפחה והחקירה נמשכת. כמו כן עצרנו אדם בחשד למעורבות במותו של הילד", אמר גרהאם.

הבית, השייך לדודתו של מיכאל, האחות של האם, נסגר על ידי המשטרה במהלך הלילה. לדברי המשטרה, חורשה באזור הבית נסגרה גם כן כדי למנוע גישה למקום וכדי לאפשר למחלקת זיהוי פלילי לערוך חקירה בשטח. האזור שנסגר הוא השטח שבו משפחתו של מיכאל התגוררה בעבר והוא נמצא כ-40 דקות נסיעה מהעיר אדינבורו.

חיפושים אחר מיכאל קולר בן ה-3 שנעדר בסקוטלנד, 17 בינואר 2014. רויטרס
המחלקה לזיהוי פלילי בבית הדודה, אתמול בסקוטלנד/רויטרס
חיפושים אחר מיכאל קולר בן ה-3 שנעדר בסקוטלנד, 17 בינואר 2014. רויטרס
מאות מתנדבים השתתפו בחיפושים אחר מיכאל, סקוטלנד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully