וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הולנד בוגד כבר שנתיים, מבלה בדירה בפריז"

לפי המגזין "קלוזר", נשיא צרפת והדוגמנית ז'ולי גאייה מבלים סופי שבוע בחשאי כבר זמן רב. הולנד טרם ביקר את בת הזוג הנבגדת בבית החולים, אולם "שלח שוקולדים ופרחים"

צילום: FRANCE 24, עריכה: טל רזניק

(הולנד, השבוע: אני חווה תקופה קשה ופרטית)

חרושת השמועות סביב הרומן הלוהט בין נשיא צרפת פרנסואה הולנד לדוגמנית ז'ולי גאייה מסרבת לגווע: הצהובון הצרפתי "קלוזר", שחשף את הפרשה לפני שבוע, מדווח בעמוד השער פרטים חדשים שיעניינו ככל הנראה רבים בצרפת ומחוצה לה. תחת הכותרת: "גילויים חדשים בפרשה: הם מאוהבים כבר שנתיים!", נטען בגיליון שיראה אור הבוקר (שישי) כי השניים "בילו יחד סופי שבוע בחשאי בדירה בדרום צרפת ובדירה נוספת סמוך לארמון האליזה".

המגזין קלוזר מדווח כי נשיא צרפת פרנסואה הולנד והשחקנית ז'ולי גאייה "מאוהבים כבר שנתיים". 17 בינואר 2014. קלוזר, צילום מסך
"הם מאוהבים כבר שנתיים!". שער המגזין "קלוזר" שיראה אור הבוקר/צילום מסך, קלוזר

כלי תקשורת שונים במדינה דיווחו אמש כי פרנסואה הולנד לא ביקר את בת זוגו הנבגדת, ואלרי טרירוויילר, מאז אושפזה בבית חולים לפני שבוע, עת נודע לה על פרשייתה האהבים. בכלי תקשורת שונים דווח על תגובות שונות למדי מצד טרירוויילר בת ה-48 על כך שבן הזוג המפורסם לא פקד את מיטת חולייה. בתחנת הרדיו "אירופה 1" נאמר כי היא העידה בפני חבריה כי "נפגעה עמוקות" מכך. לפי הדיווח, היא כעסה גם על כך שהנשיא אמר במסיבת עיתונאים ביום שלישי, שבה הודה כי הוא עובר "תקופה קשה", כי "היא נחה".

עוד על הפרשה שהביכה את נשיא צרפת:
לצרפתים לא אכפת מה הנשיא עושה בלילה
"הנשיא הודה, זוגתו סולחת"
"זוגתו של הולנד אושפזה עם דיכאון"

"טרירוויילר נטלה גלולה אחת יותר מדי"

ואולם, בתחנת הרדיו RTL דווח כי הסיבה לכך שהולנד לא הראה את פניו בבית החולים היא דווקא בשל הרופאים, שהמליצו לו להתרחק מהמקום. "פרנסואה הולנד טרם ביקר בבית החולים, אבל ואלרי טרירוויילר לא רוצה שאנשים יחשבו שהוא מזניח אותה בתקופה כה כאובה", נאמר שם. כמו כן, נטען כי הולנד ניסה לפצותה על עוגמת הנפש בכך ששלח לה שוקולדים ופרחים. "היא אמרה שהרופאים הם שמנעו מהנשיא לבקר אותה, כפי שנהוג במקרים מעין אלה של דיכאון". עוד נאמר כי בת הזוג הנבגדת "מקווה לעזוב את בית החולים בראש מורם ולהראות נכונות להיאבק על כבודה העצמי".

נשיא צרפת פרנסואה הולנד עם זוגתו ואלרי טרירוויילר. 2013. AP
"מקווה לעזוב את בית החולים בראש מורם". טרירוויילר והולנד/AP

בכמה כלי תקשורת צרפתיים פורסמו אתמול פרטים חדשים על שאירע לכאורה ביום חמישי שעבר, אז סיפר הולנד לטרירוויילר בארמון האליזה בפריז על הרומן שניהל, שעות לפני הפרסום ב"קלוזר". המגזין "לה פואה" ציטט את חברתה של טרירוויילר, שטענה כי אחרי שהולנד חשף את הדבר באוזניה "בצורה קרה ונוקשה", היא "נטלה גלולה אחת יותר מדי" – דבר שפגע בתפקוד התקין של מערכות גופה.

במקביל, אתמול נודע כי בכוונתה של גאייה בת ה-41 לתבוע את "קלוזר" על פגיעה בפרטיותה. הצהובון מסר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי הדוגמנית תובעת 50 אלף אירו – כ-68 אלף דולרים – בתוספת הוצאות משפט בסך 4,000 אירו. אם תזכה במשפט, המגזין יחויב לפרסם בעמוד השער את הכרעת הדין. גם הולנד איים תחילה כי יתבע את המגזין, אולם החליט לבסוף שלא לעשות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully