וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צהובון צרפתי: "הנשיא הולנד מנהל רומן עם שחקנית"

המגזין "קלוזר" חשף תמונות וגילויים שמוכיחים את השמועות בדבר היחסים לכאורה בין נשיא צרפת לשחקנית המקומית, ז'ולי גאייה בת ה-41. "שומר הראש מביא להם קרואסונים בבוקר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונותיהם של הולנד וגאייה על שער המגזין "קלוזר" מהבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

נשיא צרפת פרנסואה הולנד מנהל רומן עם השחקנית הצרפתייה ז'ולי גאייה – כך פורסם הבוקר (שישי) על שער הצהובון הצרפתי "קלוזר". העיתון פרש על פני שבעה עמודים גילויים ותמונות המוכיחות לכאורה את הטענה בדבר הרומן בין הנשיא בן ה-59 והשחקנית בת ה-41. זאת, לאחר חודשים של שמועות בנושא.

עוד חדשות מהעולם:
ארגנטינה: 3 תיירים נהרגו מפגיעת ברק בעיירת חוף
הסקנדל שמאיים להפיל את הכוכב הרפובליקני העולה
תעלומה ברוסיה: 6 גופות ומטעני חבלה ליד סוצ'י

על פי הדיווח בצהובון הצרפתי, הולנד נוהג לנסוע על הקטנוע שלו כדי לבלות את הלילות עם אהובתו החדשה. כך עשה, לטענת העיתון, ביום הראשון של השנה האזרחית החדשה. באחת התמונות שהופיעו בעיתון נראה לכאורה הולנד כשקסדה על ראשו והוא מחוץ לביתה של השחקנית המפורסמת.

הולנד: "מתקפה על הזכות לפרטיות"

בעקבות החשיפה, אמר הולנד כי הוא שוקל פעולה משפטית נגד המגזין. סוכנות הידיעות הצרפתית דיווחה כי הוא גינה את הפרסום וכינה אותו "מתקפה על הזכות לפרטיות". גאייה, שתמכה בקמפיין הבחירות לנשיאות של הולנד ב-2012, הגישה בחודש מרץ האחרון תלונה בגין חרושת השמועות על הרומן עם הנשיא הצרפתי וטענה כי מדובר בחדירה לפרטיות.

השחקנית הצרפתייה ז'ולי גאייה, שדווח כי מנהלת רומן עם הנשיא פרנסואה הולנד. AP
תמכה בהולנד בבחירות לנשיאות. גאייה/AP

השבועון הצרפתי "לה'אקספרס" דיווח בחודש שעבר שבשירותי הביטחון של ארמון האליזה העלו דאגה עמוקה מ"הרפתקאותיו" התכופות של הנשיא. ב"קלוזר" דווח כי התמונות החדשות, בהן נראה הולנד מלווה בשומר ראש אחד בלבד כשהוא בדרכו לדירתה של גאייה לכאורה, מחזקות את החששות בארמון. על פי הדיווח, בבוקר, שומר הראש "אפילו מביא את הקרואסונים" לשניים.

הולנד מתגורר עם בת זוגו, העיתונאית ואלרי טרירוויילר, למענה עזב את הפוליטיקאית הסוציאליסטית סגולן רויאל, אם ארבעת ילדיו. החשיפה של "קלוזר" עלולה מן הסתם לסמן משבר ביחסים בין השניים, ואולי אף לגרום לפיצוצם. לגאייה, אשר השתתפה בלמעלה מ-50 סרטי קולנוע, שני ילדים.

השחקנית הצרפתייה ז'ולי גאייה, שדווח כי מנהלת רומן עם הנשיא פרנסואה הולנד. AP
גאייה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully