וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרומן הנשיאותי: "זוגתו של הולנד אושפזה עם דיכאון"

כלי תקשורת בצרפת מדווחים כי ואלרי טרירוויילר הובהלה בסערת רגשות לבית החולים בפריז. זאת, אחרי שלמדה על הפרסום לפיו הנשיא בוגד בה עם שחקנית הצעירה ממנו ב-18 שנים

העיתונאית ולרי טריירווילר מציצה מעבר לגבו של בן-זוגה, נשיא צרפת פרנסואה הולנד. יולי 2012. רויטרס
משבר בארמון האליזה. ואלרי טרירוויילר ובן זוגה, פרנסואה הולנד/רויטרס

זוגתו של נשיא צרפת, ואלרי טרירוויילר, אושפזה בבית החולים בפריז כשהיא סובלת מ"דיכאון חמור" - כך דיווח אתר האינטרנט של העיתון "לה פריזיאן". לפי הדיווח, המוגדר בלעדי, טרירוויילר הובהלה לבית החולים כבר ביום חמישי, אחרי שנודע לה על הפרסום לפיו הנשיא פרנסואה הולנד מנהל רומן עם שחקנית הצעירה ממנו ב-18 שנים.

ארמון האליזה אישר לרשת BFMTV כי טרירוויילר מאושפזת "בשל תשישות". הרופאים ציוו עליה לנוח ומעריכים כי היא תשתחרר מאשפוז בעוד כמה ימים.

ביום שישי בבוקר יצא לדוכנים הצהובון "קלוזר", כשהוא מדווח בהרחבה על הרומן, לכאורה, שמנהל הולנד עם השחקנית ז'ולי גאיה. עורכי דינה של גאיה איימו על העיתון בפעולה משפטית, והדיווח נמחק מאתר האינטרנט של העיתון - אחרי שהעותקים כבר הופצו לדוכנים.

מאז דווח על הפרשה, טרירוויילר לא הגיבה לפרסום, וצצו שמועות כי היא עזבה את ארמון האליזה. ביום שלישי יכנס הולנד מסיבת עיתונאים תקופתית. 500 העיתונאים המוזמנים צפויים לעוט עליו בשאלות הקשורות לפרשה.

השמועות על רומן בין הולנד לגאיה מתרוצצות בצרפת זה חודשים רבים. הפרסום במגזין לווה בתמונות המציגות את הולנד מגיע בקטנוע לדירתה של גאיה. הנשיא לא הכחיש את הטענה כי בגד בטרירוויילר, אך מיהר להצהיר כי הוא "המום" מהמתקפה על פרטיותו.

פרשנים בצרפת העריכו, באופן אוטומטי, כי הפרשה תגרום נזק להולנד, ותהיה המסמר האחרון בארון הקבורה של הנשיא הכי לא-פופולרי בתולדות צרפת. התמיכה בו עומדת על כ-15%, האזרחים מתעבים את ממשלתו והלחץ הציבורי גרם לו לאחרונה לסגת מתכנית מיסוי, אחרי שהודה כי "זה יותר מדי".

ואולם, סקר שפורסם הבוקר בעיתון "ז'ורנל דה דימאנש" העלה תמונת מצב שונה למדי: לפי מכון ifop, מרבית הצרפתים (84% מהנשאלים) כלל לא שינו את דעתם על הנשיא בעקבות הפרסום בצהובון בסוף השבוע. יתרה מזאת: 77% סבורים שהפרשה היא "עניינו הפרטי של הולנד ורק שלו", לעומת 23% בלבד שחושבים שמדובר בעניין ציבורי.



פרנסואה השובב והשחקנית היפה: האם הרומן יציל את הנשיאות של הולנד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully