וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיבור המפתיע: חתול הציל את בעליו משריפה

ביתו של תושב רוסיה החל לבעור, שעה שהוא בשינה עמוקה. החתול שלו "מורקה" נחלץ לעזרתו, והיכה אותו בחזהו - עד שהתעורר בזמן כדי לברוח מהאש. בשל הבהלה נעלמה החיה האמיצה

חתולים יכולים לא פעם להציק בזמן שינה, רבים יכולים להעיד – אולם אדם אחד לפחות חייב את חייו לחתול העקשן שלו שבחר להפריע את מנוחתו.

בסוכנות הידיעות הרוסית רי"א נובוסטי פורסם היום (שישי) כי תושב העיירה בשקיריה שבהרי אוראל הצליח לחמוק בעור שיניו משריפה שפרצה בביתו, רק בזכות חיית המחמד השעירה שלו ש"היכתה" אותו בפניו כשישן, ככל הנראה בשל הלחץ בו הייתה שרויה בשל הדליקה. השריפה, כך התברר, פרצה בשעת לילה מאוחרת בעקבות קצר חשמלי בתנור החימום הביתי – שעה שבעל הבית ישן בחדרו.

האש התפשטה במהירות ברחבי הבית עשוי העץ, כשהיא מבעירה בדרכה את כל הריהוט ואת הרצפה. החתול העונה לשם מורקה, שברח מהלהבות, התיישב על חזהו של בעליו – והחל לתת לו טפיחות על חזהו עד שהאחרון התעורר משנתו. האיש המופתע הספיק להתעשת, לתפוס את מורקה בזרועותיו, ולהימלט מהבית הכפרי הבוער. הכבאים שהוחשו למקום כיבו את השריפה, אולם הסוף הטוב התקלקל, משום שבגלל המהומה, נמלט החתול ה"גיבור" מידיו של בעליו וברח.

עוד סיפורים שאסור לפספס:
בעוד עשור בני האדם יתחילו ליישב את מאדים?
אוצר התגלה במחסן בצפון: כד יין בן 3,000 שנה
הדייג נדהם מהשלל ברשת הציד: דיונון ענק - וחי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully