וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד: שטייקונים יתייעצו עם כלכלנים ולא עם רבנים

שר האוצר התייחס בכנס כלכלי לנפילתם של כמה טייקונים, ואמר כי אינו אוהב את ה"ערבוביה" שבין אנשי עסקים ופוליטיקאים לרבנים. על הדיור אמר: "שיפור לא קורה ביום"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"גם באירופה המצב לא פשוט ". לפיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני לא אוהב את הערבוביה שבין פוליטיקאים, אנשי עסקים ועכשיו גם קציני משטרה, עם רבנים וקמעות", כך אמר היום (שישי) שר האוצר יאיר לפיד בכנס "שישי כלכלי" של "הקתדרה" בתל אביב. "שלושה טייקונים שהיו מזוהים כמתייעצים עם רבנים – נוחי דנקנר, מוטי זיסר ואילן בן דב – נפלו. אולי היה עדיף שיתייעצו עם כלכלנים ולא עם רבנים".

בהתייחסו לפרסומים על ביטול הקיצוץ של תקציב רשת החינוך התורני של ש"ס, אמר לפיד כי תקצוב מוסדות חינוך שבהם לא ילמדו לימודי ליב"ה יקוצצו ב-50%. "מדינת ישראל לא צריכה לשלם על בורות", אמר לפיד.

לפיד התייחס גם לסוגיית הדיור, אמר כי הדיור בישראל הפך למשבר קיומי של הדור הצעיר. "אנו בסיטואציית משבר וצריך לפעול בצורה דורסנית על מנת לקדם תהליכים במהירות. הקמנו את קבינט הדיור, אשר יצר לראשונה שילוב פעולה בין משרדי ממשלה שונים לפתרון הסוגיה. אנו פועלים לשיפור המצב, אך זה לא קורה ביום", ציין שר האוצר, והוסיף: "אני לא כופר בעובדה שקשה כאן, אך זו לא בעיה ישראלית בלעדית. גם באירופה המצב לא פשוט וצעירים שם מתקשים למצוא תעסוקה".

בתגובה להתבטאותו של שר הביטחון משה יעלון על שר החוץ האמריקני ג'ון קרי, שבה הוא כינה אותו "אובססיבי" ו-"משיחי" על רקע מאמציו לקדם את המשא ומתן הישראלי-פלסטיני, ואמר כי מדובר בדברים לא ראויים. "אני שמח שהוא התנצל, כי זה היה הדבר הנכון לעשות", אמר לפיד.

לקריאה נוספת:
לפיד לתעשיינים: "הסכם מדיני יציל הכלכלה"
מבוכה ללפיד: פירון תומך בעמדת הרבנים הראשיים
יאיר לפיד: נפטר את הרבנים הראשיים

  • עוד באותו נושא:
  • יאיר לפיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully