וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסר צביעות: כתבה הספד מלא בהכפשות על אימה

קתרין רדיק סירבה לשבח את אימה המתה, לאחר שהיא ושבעת אחיה סבלו במשך שנים מנחת זרועה של האם. "היא הייתה אדם איום ברמה שלא תיאמן", הודתה וסיפרה שזכתה לתגובות מעודדות

עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

קתרין רדיק "עשתה כותרות" באוגוסט האחרון בארצות הברית לאחר שהיא ואחיה פרסמו בעיתון הספד שכתבו במשותף עבור אימם, מריאן תרזה ג'ונסון-רדיק, שבו הם מפרטים על התעללות והזנחה שהיא הסבה לשמונת ילדיה.

באחד מהראיונות הראשונים שהעניקה רדיק מאז שההספד הופץ ברשת, היא סיפרה לצופים בתכנית ראיונות באתר "הפינגטון פוסט" על החידוש שערכה ב"תעשיית הלוויות". למרות הדברים הקשים שכתבה בהספד, סיפרה רדיק על תמיכה גורפת שקיבלה מאז שההספד פורסם בפומבי.

"קיבלנו הרבה עידוד. הודו לנו ואמרו 'תודה לכם על הכנות'. זה היה מאוד שונה ונחמד לראות שאנשים לא תמיד חייבים לשקר כשהם כותבים הספדים, רק משום שנהוג לומר שבחים על אדם שנפטר", הסבירה רדיק למנחה התכנית מייק סאקס. "היא הייתה אדם איום ברמה שלא תיאמן, ולא רק כלפינו, אלא כלפי כל אדם שאי פעם הכיר אותה", סיפרה.

עוד כתבות מהעולם:
הדייג נדהם מהשלל ברשת הציד: דיונון ענק - וחי
נרצח באכזריות - בעקבות ויכוח על הזזת כלי שחמט
שתה קוטל חרקים, הוכרז כמת - וקם לתחייה לאחר יום

רדיק ואחיה פטריק, שכאמור השתתף בכתיבת ההספד, קיבלו את תמיכתם של שאר האחים במשפחה. קתרין סיפרה על הדילמה שעלתה בשיחה בינה לבין אחיה לאחר שאימם נפטרה. "אחי ואני שוחחנו בטלפון יום אחד, ואימנו מתה יום או יומיים לאחר מכן. אז טילפנו אחד לשני שוב, ושנינו חשבנו את אותו הדבר: מי מתכוון לכתוב את הספד? ומה אנחנו רוצים לכתוב בו? אז אמרתי, 'אם אני הולכת לכתוב אותו, אז אעשה את זה כמו שאני חושבת לנכון. אני רוצה שתהיה לכך מטרה'".

"למען האמת, המטרה שלנו הייתה לעורר את הדיון בנוגע להתעללות בילדים מחדש, ולהתריס כלפי החברה שלנו, שאינה עושה מספיק כדי למנוע את התופעה". לדבריה, כתיבת ההספד סיפקה לרדיק הזדמנות לזיכוך נפשי. "בנוסף לדברים שכתבתי בהספד, עצם הידיעה שאמי לא נמצאת עוד על פני כדור הארץ מהווה הקלה של ממש", הודתה. "אני יודעת שזה דבר נורא לומר על רוב האנשים, אבל כמו שאתה לא יכול להבין איך אני מסוגלת לדבר ככה על הורה - אני לא יכולה להבין את האהבה שילדים אחרים מרגישים להוריהם. לכן העובדה שהיא הלכה לעולמה מקלה עליי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully